[předchozí] 1 ... 12 13 14 15 [16] 17  [další]751-800 z 804
Zde můžete vkládat své dotazy související s činností Městské části Praha 19 a Úřadu Městské části Praha 19.

Vaše dotazy budou zveřejněny po zodpovězení příslušným zaměstnancem Úřadu MČ Praha 19 nebo voleným zástupcem samosprávy.
Upozorňujeme, že zodpovězeny budou pouze jasně formulované a konkrétní dotazy vztahující se k jednotlivým tématům - toto není diskusní server.

Pokud je Váš dotaz obsáhlejší, komplikovanější nebo zahrnuje širší problematiku, doporučujeme Vám obrátit se na konkrétní zaměstnance úřadu.

Abychom mohli řádně vyřídit Váš podnět, zanechávejte na sebe prosím zpětnou vazbu.


                               

 Čas a datum :        30. březen - 2012- 08:06
 Jméno :               Karel
Moc jsem nepochopil tu novou propojku. Slibované značení, které by na ni nějak odklonilo dopravu neexistuje. Je prakticky nevyužívaná. Tak se nastaví semafor, který způsobuje kolony na Mladoboleslavské. Takže až to lidé pochopí, tak než by jeli po Mladoboleslavské, tka projedou Kbely, pojedou kolem ŚKOLY a objedou ty kolony po slavné nové propojce, kde kolony nejsou, protože tam nikdo nejezdí a semafor tento směr preferuje. Když absurdity, tak pořádné...


KOMENTÁŘ


[ zaslal tomáš marný, 03/30/12 11:02 ]

Značení tam je,nevím,jestli je to ono slibované,ale je tam a to značka zákaz vjezdu pro náklaďáky.Takže takové auto,které přijede např.ze směru Klíčova (např. od dálnice z Ml. boleslavi) a jede do bývalých Leteckých opraven ( a ta auta tam jezdí,tento příklad jsem si nevymyslel),tak musí projet celé Kbely.Místo,aby použilo propojku a přijelo z druhé strany a tím se Kbelům vyhnulo. A to už nemluvím o možnosti,že by se udělal vjezd do opraven z druhé strany ,tedy z té nové propojky.A podobná situace je,pokud takové auto jede až do Letňan.Projede celé Kbely a jede k zadní bráně Letova(tam jak byla vlečka),místo toho,aby projelo propojku,potom vlevo a tím se Kbelům zcela vyhnulo.

odpověď


[ zaslal Milan, 03/30/12 11:22 ]

Pane Marný, asi je na čase vyhlásit hitparádu vašich blábolů. Nemá to hlavu ani patu. Přečtěte si to po sobě.

odpověď


[ zaslal Pepík, 03/30/12 14:44 ]

Dyť má pravdu, na zamyšlenou je to pro toho, kdo to takhle výborně vymyslel. To musel být inteligent. Pak se totiž není čemu divit když uprostřed Kbel potkáte kamion.

odpověď


[ zaslal Karel IV, 03/30/12 14:49 ]

Je to na palici. Nejdřív před volbama otevřou silnici a ta je pak dva roky zavřená. Pak slibují, že nejprve provedou dokonalá opatření, která zamezí vjezdu tranzitní dopravy a kamionů do kbel. Nakonec jedin co udělají, že spustí semafory, které blokují provoz na mladoboleslavské, zpomalují autobusy a nutí kaminony jezdit přes centurm kbel a kolem školy.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        29. březen - 2012- 16:41
 Jméno :               Mirek
SSZ na křižovatce Mladoboleslavská x propojka k Toužimské nemá kolaudaci a určitě se dá vypnout a nebo urychleně upravit.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        28. březen - 2012- 15:25
 Jméno :               Deník Metro
Praha dostane peníze na silnice.
130 milionů korun dostane letos praha od státu na významné dopravní stavby. "Peníze jsou určeny na dokončení loni zprovozněného úseku Vysočanské radiály a na dostavbu křižovatky Liberecká," řekl náměstek primátora pro dopravu Josef Nosek. Na výstavbu Vysočanské radiály mezi Kbelskou a Novopackou s připojením na Mladou Boleslav je určeno zhruba 73,4 milionu korun. Po úseku radiály se jezdí od loňského listopadu, definitivně bude dokončena do června. Ve stejnou dobu by se už měli řidiči projet i po nově vybudovaném křížení Kbelské a Liberecké ulice, kde bude navazovat na dálnici D8. Tato mimoúrovňová křižovatka spolkne z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury skoro 56,7 milionů korun. K dofinancování obou staveb bude zapotřebí dalších 346 milionů korun které ale město nemá. ČTK


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        28. březen - 2012- 11:06
 Jméno :               Honza
Zdravím Vás,

připojuji se k dotazu ohledně semaforu na křižovatce Mladoboleslavská x Polaneckého.

Po Mladoboleslavské proudí směrem do centra nepoměrně více aut než se připojuje z ulice Polaneckého, je možné nastavit delší interval "zelené" pro hlavní silnici, aby nedocházelo k vytváření kolony, která je po uvedení semaforu do provozu, už skoro každé ráno pravidlem?

Pokud jde o tzv. inteligentní semafor, domnívám se že by prospělo nastavení permanentní zelené pro hlavní silnici, s tím že pokud kamera zaznamená stojící vozidlo na vedlejší ulici, nebo chodec bude chtít použít přechod, přepne na červenou.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Radek Čermák, odd. dopravy OŽPD ÚMČ Praha 19, 03/28/12 14:14 ]

Dobrý den,
upozornili jsme na tuto skutečnost příslušného pracovníka Odboru dopravy MHMP a požádali jsme ho o úpravu. Komunikace je ve správě magistrátu, silniční správní úřad městské části může pouze apelovat na zlepšení situace. Signalizace je ve zkušebním provozu, tudíž ji nelze vypnout, aby mohl být zkušební provoz vyhodnocen.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        28. březen - 2012- 10:24
 Jméno :               Taťána Machová
Dobrý den,
Měla bych dotaz na smysl nové komunikace spojující ulice Mladoboleslavskou a Toužimskou. Tato téměř „dálnice“ jistě stála nemalé peníze. Nebylo by pro obyvatele městské části Kbely přínosnější rozšířit a nebo alespoň přivést do použitelného stavu spíše komunikaci Toužimskou – spojnici městských částí Kbely a Letňany? Tato komunikace je velmi úzká, s nerovným povrchem, který se donekonečna záplatuje, neosvětlená a bez chodníku.
Zato nová, krásná, semafory ošperkovaná spojnice, po které projíždí maximálně desítky automobilů za celý den slouží k čemu? (budou se zde snad stavět nějaká privilegovaná obydlí?) Navíc semafory na křižovatce Mladoboleslavské ulice s touto spojnicí dokáží spolehlivě „zašpuntovat “ v ranní špičce také křižovatky Vrchlabská x Mladoboleslavská, Huntířovská x Mladoboleslavská.

Děkuji za Vaše vyjádření.
Mgr. Taťána Machová


KOMENTÁŘ


[ zaslal Ivan, 03/28/12 11:47 ]

Toto se zde řešilo několikrát.
Silnici nestavěla městská část, ale hlavní město.
Má navazovat na novou silnici přes lesopark, kteár nahradí nevyhovující Toužimskou.
Vše již dávno mělo být hotové, ale jednak nejsou peníze, jednak se moc nikomu nechce být spojen s tím, že postaví silnici uprostřed nového lesoparku.
Nová komunikace má sloužit i jako oblužná pro novou zástavbu, kterou zde plánovala Skanska, mělo jít o velmi rozsáhlý komplex, ale opět toto je asi i s ohledem na stav na realitním trhu pozastaveno či odloženo.
V současné situaci silnice smysl postrádá a těžko ho najde...

odpověď


[ zaslal Taťána Machová, 03/28/12 13:41 ]

Děkuji za vysvětlení. Pokud je to tedy jak píšete, kdo naplánoval lesopark ve stávajícím rozsahu, když zřejmě jiný plán současně počítá s výstavbou poměrně rušné cesty, která je dokonce už i v mapě (jak jsem si dodatečně našla) přes tuto klidovou zónu? To Praha nemá urbanistické plánování a každý si kecne, co se mu kam hodí? No co k tomu říct.

odpověď


[ zaslal Ivan, 03/28/12 14:10 ]

Vše bylo naplánováno dlouho dopředu, jak silnice, tak posléze park, který protne silnice, nejprve jedna, po dokončení obchvatu dvě. Nakonec se zatím zrealizoval jen park. To že strana zelených prosadila v době svojí největší slávy právě tento park je prostě jen důsledek jejich uvažování. To že byla řada jiných možností (ale asi ne v Letnanech) takový park udělat je věc jiná.
Tj. nejprve se naplánovalanová Toužimská, stávající propojka a pak teprve park.
Nakonec vznikl první park a pak propojka odnikud nikam.
Až se vše za 20 let dostaví, bude vše jak je plánováno, tj. nová toužimská, obchvat do satalic přes letiště a hlavně 2 silnice protínající částečně czrostlý lesopark.

odpověď


[ zaslal Tatana Machova, 03/28/12 14:41 ]

No je škoda, že se to nenaplánovalo pořádně a hlavně, že se nedodržely plány. Silnice protínající park je paskvil. Samozřejmě, že by šlo z menší části parku (až je rozdělí ta komunikace) udělat něco "jiného" než pokračování parku - např. zábavný parčík pro venčené čtvernožce s volnou plochou na zahrabávání hovínek, ale nedovedu si představit, že přes park projíždí auta a z jedné části parku do druhé přejíždějí lidi na bruslích a na kolech - to je spíš projekt na ruskou ruletu.

odpověď


[ zaslal Karel, 03/29/12 12:07 ]

Park rozdělí na 4 casti 2 4proudove silnice, vi se to od pocatku, to ze nekdo takovy park naprojektuje a jeste se tim pak chlubi je ten hlavni problem.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        28. březen - 2012- 09:07
 Jméno :               Pavel
Dobrý den,
bylo by možné vypnout semafor na Mladoboleslavské a nové propojce? Dnes ráno získal autobus zbytečně deset minut zpoždění, které strávil v koloně na Mladoboleslavské, protože semafor dával přednost prázdné propojce a na plné ulici nechával červenou.
Vzhledem k nulovému provozu na nové propojce tento semafor jen zdržuje dopravu a měl by být vypnut.
Toto opatření zlepší dopravní obslužnost Kbel.
Děkuji
Pavel


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        24. březen - 2012- 21:53
 Jméno :               Ivan
Dobrý den, nedávno jsem šel centr. parkem od nádraží dolů k tunelu. Těsně před tunelem z něho vyběhli 2 vecí hafani na volno (z toho 1 doga) a 1 malý. A páníčkové 50m za nimi (paní a pán si mne určitě budou pamatovat). Místo mne mohli být malé děti. Ne každý pes dovede být na děti přívětivý. Na upozornění mne paní "usadila" argumentem, že mne přece vůbec nenapadli. Úsměvný argument. Našeho psa jsem nikdy nedovolil v obci na volno pustit, jen mimo obec a ještě si ho přitáhnu, když z dálky vidím lidi. Já našeho psa znám, je absolutně nekonfliktní, ale ti protijdoucí to přece nevědí a mají právo na svoje bezpečí. A závěrem, vysvětlí mi někdo pojem "zvládnutý, poslušný pes" ? Ano možná má zvládnutého psa několik jedinců a jsou to téměř výhradně policejní nebo armádní profesionální psovodi. Pejskaři, nikdo vás nemíní diskriminovat (ani vaše miláčky) !
Svůj názor jsem řekl a všem dobrou noc.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Mirek, 03/26/12 17:18 ]

Naprostý souhlas, ale vysvětlovat to majitelům pejsků nemá cenu................Proto budu rád, když se toho ujme zákon a zatím bude majitele psů alespoň upozorňovat.
Jinak jeden příklad: nedávno mě jeden pes štěkal na kočárek a jeho majitelka mi ještě vynadala, co chodím do míst kde venčí psa????

odpověď


[ zaslal Ach Jo, 03/28/12 15:29 ]

nalevo rakety, napravo rakety............

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        23. březen - 2012- 01:14
 Jméno :               Mirek
Dobrý den, chtěl bych požádat městskou policii aby více sledovala a případně pokutovala nedodržování zákona - jedná se o značný nárust volně pobíhajících psů (bez náhubku a vodítka). Čeká se snad na to až se něco stane. Upozorňuji, že jsem měl také pejska ale uměl jsem si ho ohlídat............... Děkuji


KOMENTÁŘ


[ zaslal Ing.Menšík Vladimír, 03/24/12 10:15 ]

Když nemáte vychovaného psa, tak neplatí ani náhubky, ani vodítka a ani policajti.Proto mně udivuje Vaše poznámka, že jste měl také pejska a uměl jste si jej ohlídat.Váš přístup tomu nenasvědčuje.
Někdy však když pozorujete občany, tak někteří by potřebovali pro své jednání a netoleranci k ostatním, více jak zvířata náhubek.Stačí
se podívat do novin, nebo okolí.

odpověď


[ zaslal kos jan, 03/25/12 20:48 ]

Proto mně ma být ma být mě, pane inženýre.

odpověď


[ zaslal Barbora, 03/26/12 08:47 ]

Mně/mě je zbytečné řešit u příspěku o psech... Když chcete pane Mirku požádat městskou polici, tak vám poradím - běžte na městskou policii, místo abyste psal na stránky úřadu a pak čekal zázraky... Netuším, proč by psi měli venku běhat s náhubky?! Vodítka se dají pochopit u psů, kteří nedokáží přijít na přivolání páníčka, ale pokud vím, tak se tu nestal žádný případ, že by pes navolno něco udělal, tak jim laskavě nechte také trochu svobody, když je to jaro. Přijde mi zbytečné je omezit kvůli pár dětem co laskavě vylezly na chvíli z baráku od počítače...

odpověď


[ zaslal Mirek, 03/26/12 17:12 ]

Barboro, nesouhlas! nevím jestli máte děti ale myslím, že ne, protože pak budete mluvit jinak. Já mám 11 měsíční mimčo a čekat až se něco nedej stane, mě fakt nebaví. Všichni děti nejsou u PC......Řada lidí jako Vy machrovala a potom se stalo něco hrozného, pokud Vám něco říká prevence, tak se jí laskavě řiďte!.........

odpověď


[ zaslal Petra, 03/27/12 18:58 ]

Nemusí to tak být vždy, ale v současnosti je svoboda psů a svobodomyslnost jejich majitelů nad bezpečností lidí. Ty malé děti fakt nesedí u počítače a rodiče jsou s nimi venku (když už je to jaro, jak píšete). A když se pes řítí kolem dítěte, je větší pravděpodobnost, že se dítě poleká nebo si s ním pes "pohraje", než když se pes proběhne kolem dospěláka.

odpověď


[ zaslal Anna Zborníková, 05/05/12 23:02 ]

Vážení, problém je asi daleko hlubší. Kolik majitelů bylo za napadení psem potrestáno. V krajním případě to odnese pes utracením, ale ten pes většinou nemůže za to, jakého má pána. Vedla jsem svého psa na vodítku. V parku k němu přiběhlo dítě a chtělo jej pohladit, ale zezadu, tak, že jej naše čubina neviděla a lekla se. Nic se sice nestalo, ale kdo by byl pohnán k odpovědnosti? Ne kažný má zahradu a takové zvířátko se určitě rádo proběhne. V Letňanech mají takový park pro pejsky. Nic velkého. Oplocený plácek, zavěšená pneumatika, kladina, překážky. No a taky je řešení chodit s pejskem na cvičák. Tam nechodí jen služební plemena, ale i společenská a jsou naprosto šťastní. Vážený Mirku, můžete mít stokrát vychovaného psa, ale kdyby se Vám stalo to, co popisuji výše, pes se lekne, otočí se a skočí na dítě. Je to vteřinka a dovedu si představit vyděšenou matku a uplakané vystresované dítě. I když pes v takový moment ve většině případů neublíží, vysvětlujte to komukoliv. No a závěrem bych řekla, že třeba tolerance na obou stranách. Ohlídat si svého pejska, ale rovněž své potomstvo.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        22. březen - 2012- 13:40
 Jméno :               Petra
Mohu se zeptat, o jakých budoucích bytových domech se tu bavíte? Jsem mimo téma a docela by mě to zajímalo :-) díky


KOMENTÁŘ


[ zaslal Vlasta, 03/26/12 21:11 ]

Tak třeba tady bez záruky:
http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?view=eia_cr&id=PHA671

aneb Obytný soubor Kbely - Skanska. Původní plány ale vzaly za své a prodlužuje se a posouvá. Na odkazu výše je i vizualizace.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        21. březen - 2012- 20:26
 Jméno :               Irena Rybářová
Pronajmu garážové stání - spodní parklift na adrese Pod Nouzovem 970, Kbely, cena dohodou. Kontakt" 736 630 666.


KOMENTÁŘ


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        19. březen - 2012- 09:41
 Jméno :               Jana Štěrbáčková
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli se plánuje renovace hřiště u Xaverovské ulice, hřiště je zchátralé,plot rozpadlý, altánek zdevastovaný a plný odpadků, za altánkem je to ještě horší a je to v tomto stavu už dost dlouho, hřiště nikdo neudržuje. Je to škoda, protože hřišť s umělým povrchem ve Kbelích moc není, kromě tohoto snad jen to u dráhy? Pro starší děti tedy příliš vyžití není. Díky za odpověď.Jana Štěrbáčková


KOMENTÁŘ


[ zaslal Barbora Andělová, 03/20/12 08:13 ]

Dobrý den,
renovace tohoto hřiště se v současné době neplánuje, pouze oprava plotu. U altánku chybí pouze výdřeva a ta se kvůli neustálému vandalství již doplňovat nebude. Jinak je hřiště v naprostém pořádku a způsobilé k využití, což je v jeho případě basketbal, volejbal a nohejbal - tedy hry pro starší děti. Na základě vaší připomínky bude hřiště uklizeno.
Děkujeme za upozornění a v případě jakýchkoliv dotazů mě kontaktujte na výše uvedený e-mail.
S pozdravem
Barbora Andělová, referent OŽPD

odpověď


[ zaslal Barbora Andělová, 03/20/12 08:16 ]

Omlouvám se - na e-mailu: barbora.andelova@kbely.mepnet.cz

odpověď


[ zaslal Jana, 03/22/12 16:04 ]

Děkuji za odpověď

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        15. březen - 2012- 20:52
 Jméno :               Aleš Mrázek
Dobrý den, neuvažujete o větším monitoringu kamerami po Kbelech ? Konkretně v okolí Parku se hromadí Vandalismus na vozech a nejde s tím nic dělat.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Lukáš F., 03/17/12 17:37 ]

Jako by městapo nemohlo vyčlenit soudruha příslušníka, aby tam častěji hlídal. Ne, namísto toho budeme lidi kamerovat na každým kroku, co?

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        14. březen - 2012- 14:22
 Jméno :               Michaela Kazílková
Dobrý den,

hledám pro své děti milou paní/slečnu na hlídání a odvádění z MŠ domů. Případně na hlídání během nemoci dětí u nás doma.
Předem velice děkuji za kontaktování. 777 039 273.
VELICE TO SPĚCHÁ - nejpozději od května "nástup".

M. Kazílková


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        14. březen - 2012- 13:07
 Jméno :               Mirek
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli se budou ve Kbelích odprodávat obecní byty. Děkuji


KOMENTÁŘ


[ zaslal Karel, 03/14/12 15:14 ]

Ne nebudou.

odpověď


[ zaslal Lubomír Tejrovský, 03/16/12 07:12 ]

pro Mirka: Městská část Praha 19 neuvažuje o prodeji obecních bytů.
S pozdravem ing. Lubomír Tejrovský, vedoucí OMIBNH

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 03/19/12 14:04 ]

Už ne,prodávali se,před lety,ale ne všechny,jenom ty,kde bydlel soudruh(to jako aby si ho mohl sám koupit a za malé peníze).Ty ostatní ne,nebylo to žádoucí,tam měli lidi smůlu.Pořád říkám,jak je důležité míti svého soudruha.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        13. březen - 2012- 11:08
 Jméno :               Jana
Dobrý den, dnes jsme si všimla, že se v ulici Katusnická demontuje bankovat České spořitelny. Chci se zeptat, jestli bude někde jinde nahrazen novým?
Moc děkuji. Jana


KOMENTÁŘ


[ zaslal Bílek Vladimír, 03/13/12 12:00 ]

Jedná se pouze o výměnu za modernější a práce mají trvat cca do 19.hodin

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        12. březen - 2012- 21:53
 Jméno :               Jindřich Neumann
Prosím pomozte! V pátek 9.3. večer se nám zaběhla 9letá fenka papillona Akinka na Praze 9 - Prosek. Váží cca 5kg, má bílou srst, černo-hnědé velké uši, černé kšíry, je čipovaná. Ani přes intenzivní pátrání rodiny a přátel se jí zatím nepodařilo najít. Protože bydlíme ve Kbelích, je možné, že se vydala směrem k domovu. Za jakékoli informace velice děkujeme. Pro nálezce bohatá finanční odměna. Tel. 724 850 119.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Eva Krupičková, 03/13/12 08:44 ]

Dobrý den,
doporučuji obrátit se na trojský útulek, kam jsou sváženi nalezení zatoulaní a opuštění psi.
Telefon je 233554242, 283011711.
Informovala jsem kbelskou městskou policii a předala na Vás telefonický kontakt.
Přeji hezký den a hlavně ať se Akinka najde.
Eva Krupičková
správce poplatků
ÚMČ Praha 19
tel. 284080828

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        12. březen - 2012- 07:56
 Jméno :               Vladimír Bílek
Otevřením propojky Mladoboleslavská-Toužimská byla zprovozněna první etapa.Další etapy budou propojení Toužimská-Veselská v Letňanech a Mladoboleslavská-Budovatelská přes letiště Kbely a v Satalicích bude napojena na Vysočanskou radiálu.Po zprovoznění celého úseku bude teprve plně funkční obchvat (propojka).


KOMENTÁŘ


[ zaslal Kadlik, 03/12/12 11:32 ]

Bylo by možné zveřejnit mapu etepy mladoboleslavská.budovatelská, tj. kudy přesně přes letiště silnice má vést?

odpověď


[ zaslal Petr, 03/12/12 12:53 ]

Takže slovy klasika z jednoho českého seriálu bude účel splněn "výhledově".
To nemyslíte vážně.
Tahle propojka měla v první řadě za úkol odvézt dopravu od Letňan, tak aby nejela centrem Kbel (zejména s ohledem na blízkou školu) a najela rovnou na Mladoboleslavskou. Tato myšlenka je již hodně stará (min. 15 let).
To ce se provedlo na Toužimské je ignorace tohoto úkolu, zejména chaotické značení pro nákladní dopravu, která stejně i přes veškeré zákazy jezdí beztrestně jak uzná za vhodné. A když už jsme u té nákladní dopravy, spojku v této chvíli využívá především firma provádějí výkopy poblíž, silnice je od půlky ve směru k Mladoboleslavské plná bahna. Takže aspoň nějaký účel plní. Sláva.
P.S. nevymlouvejte se na ostatní etapy. Letňany nechtějí rušit park a spojka do Satalic je také v nedohlednu, zejména v dnešní době je utopické něco plánovatv oblastí investic, leda že by to zaplatily Kbely a Satalice.

odpověď


[ zaslal david, 03/12/12 14:31 ]

Kadlík: nad něčím takovým v dnešní době uvažovat, je utopie. Smiřme se se stavem k dnešku a s tím musíme vyžít dalších x let. Investice se škrtají, vše se odsouvá a MHMP stěží najde peníze na údržbu stávajícího stavu. A bude hůř. Ale jako idea je to krásný

odpověď


[ zaslal Vlasta, 03/13/12 21:19 ]

Tak třeba tady - bez záruky: http://www.praha14.cz/MC/Obrazky_MC/budovatel/budovatelska.gif?PHPSESSID=es07omj2t65qb4m6lfd2jccjd7

odpověď


[ zaslal Marcel, 03/17/12 08:53 ]

Na spojku je nákladní dopravě vjezd zakázaný značkami. Spojka do Satatic je plánovaná tunelem pod letištěm a na to jen tak peníze nebudou stávající úsek byl nejjednodušší a to že nic neřeší nikoho nezajímá.

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 03/17/12 17:40 ]

Přes letiště Kbely? Sorry, ale Žďárský to asi fakt nemá v hlavě v pořádku, jestli si myslí, že vojáci budou zvědaví na silnici prostředkem letiště.

odpověď


[ zaslal Vlasta, 03/18/12 12:33 ]

Marcel: Je pravda, že stávající úsek je nejjednodušší, ale vypadá to, že "aspoň" řeší přístup k budoucí planované výstavbě bytových domů Skansky. Co je horší, zbytek v nedohlednu.

odpověď


[ zaslal pd158, 03/19/12 10:36 ]

Vlasta: Ano přístup k plánované výstavbě bytových domů Skansky je totiž vlastně také hlavní důvod proč se propojka stavěla.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        11. březen - 2012- 18:15
 Jméno :               Petra
Dobrý den,
chtěla bych požádat o odstranění náletového TRNITÉHO keře u schodiště v ulici Bakovská. Větve přesahují na schody, stále jejich konce ulamujeme, ale keř se stále rozrůstá. Děti musím neustále napomínat, aby nechodily podél zábradlí a neroztrhaly si rukávy. Děkuji!


KOMENTÁŘ


[ zaslal Blanka Pokorná, 03/13/12 08:37 ]

Dobrý den,
děkujeme za upozornění. Keř upravíme, tak aby nezasahoval do schodiště. B. Pokorná OŽPD

odpověď


[ zaslal Bílek Vladimír, 03/13/12 12:04 ]

Úprava keře je v plánu prací firmy zajišťující údržbu na tento týden.

odpověď


[ zaslal Petra, 03/15/12 14:27 ]

Děkuji za rychlou úpravu, včera už to bylo v pořádku.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        10. březen - 2012- 20:41
 Jméno :               Vlasta
Nešlo by ve Kbelích vybudovat hřiště na pétanque - třeba v zadní části centrálního parku případně jinde?


KOMENTÁŘ


[ zaslal Barbora Andělová, 03/12/12 08:02 ]

Dobrý den, děkujeme za zajímavý nápad! Zatím jsme nad touto možností neuvažovali, ale určitě stojí za zvážení...
S pozdravem Barbora Andělová, referent OŽPD

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        10. březen - 2012- 15:15
 Jméno :               Mirek
Musím se smát, jak se ta "propojka" z Toužimské do Mladoboleslavské tajně otevřela :-) ta stavba ba se měla jmenovat další tunel, asi rozumíte jak to myslím :-) kdo si zase namastil kapsu...........


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        6. březen - 2012- 18:10
 Jméno :               SK
Dobrý den, daruji 4 ks krunýřovce (ancistrus) cca 3-4cm. Tak pokud někomu v akváriu chybí, ozvěte se na e-mail a domluvíme se na odběru.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        6. březen - 2012- 07:03
 Jméno :               Petr Gabriel
Dobry den,prosim o info zda se snizila hustota dopravy v ulici hornopocernicka po otevreni obchvatu a radove v jakem rozsahu.dekuji za odpoved


KOMENTÁŘ


[ zaslal Ivan, 03/06/12 07:33 ]

Tak spis si myslim, ze se zvysila a mozna trochu snizila na Mladoboleslavske.

odpověď


[ zaslal Bílek Vladimír, 03/07/12 11:18 ]

Po zprovoznění Vysočanské radiály pravidelně porovnáváme hustotu provozu na komunikaci Hornopočernická díky přenosu dat z radaru,který je umístěn v ulici Hornopočernická.Počet vozidel se snížil v průměru o 2000 - 3 000 za 24 hodin,záleží na dni v týdnu.Před otevřením VR byly v některých dnech zaznamenány průjezdy okolo 10 000 vozidel.Po otevření VR bylo zaznamenáno maximum 6 847 vozidel.Průměr před byl okolo 8 000 vozidel nyní 5-6 tis.Nutno brát také v úvahu současné ceny pohonných a tím omezení počtu jízd mnohých řidičů.Ale každopádně VR přispěla k částečnému zklidnění dopravy na komunikaci Hornopočernická.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        3. březen - 2012- 12:21
 Jméno :               Zdenka Albrechtová
Dobrý den,
potřebuju poradit, co s větvemi po prořezání stromů? Už jich máme tolik, že odvozit to osobním autem do sběrného dvora je nad naše síly. Kontejnery na bioodpad v naší blízkosti (Semilská) jsem nezjistila...KAM S TÍM?
Díky za info


KOMENTÁŘ


[ zaslal tereza, 03/04/12 10:18 ]

Objednejte si u jakékoliv firmy přistavení kontejneru a nechte větve odvézt na skládku.

odpověď


[ zaslal Blanka Pokorná, 03/12/12 15:09 ]

Dobrý den,
městská část bude stejně tak jako v předchozích letech přistavovat v jarních měsících velkoobjemové kontejnery na bioodpad.
Pokud se jedná o velké množství a nemáte možnost odvozu na sběrný dvůr, je vhodné si nechat od svozové firmy přistavit kontejner potřebné velikosti za úplatu. Případně si můžete zapůjčit štěpkovač a větve seštěpkovat a drť následně použít na zahradě. Dále můžete požádat zahradnickou firmu o odvoz či seštěpkování.
B. Pokorná OŽPD

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        29. únor - 2012- 23:00
 Jméno :               Zuzana Bulínová
Hledám učitele angličtiny tady ve Kbelích.



KOMENTÁŘ


[ zaslal Šárka Egrtová, 03/02/12 07:27 ]

Dobrý den, mám kontakt na Kbelačku paní Mgr. J.Tržilovou, která se mi ozvala, že by ráda vyučovala dle zájmu seniory, proto - využijete-li - tento kontakt posílám: 605977754,
dále předpokládám, že by se našli další z řad učitelů ANJ na ZŠ...
zdraví vás Šárka Egrtová

odpověď


[ zaslal Zuzana Bulínová, 03/02/12 21:31 ]

Pani Egrtová děkuji za kontakt.
Bulínová Zuzana

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        29. únor - 2012- 11:03
 Jméno :               Petr
Opakuji svůj dotaz zaslaný 22.2.2012 k otevření Nové Toužimské. Může se někdo kompetentní z MÚ vyjádřit proč dosud není tato spojka otevřena? Doufám, že MÚ, přestože stavba není z jeho peněz, ví co se v jeho rajonu děje.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Mirek, 02/29/12 19:47 ]

Podle mého názoru je to zase nějaká lumpárna a podvod dnešní podnikatelské a magistrátní mafie. Křižovatka Toužimská na Letňany nesplňuje technické parametry a pokud se nebude pokračovat ve výstavbě parkem dále k Avii je to zbytečná stavba. Někdo potřeboval vyprat peníze..........

odpověď


[ zaslal david, 03/01/12 15:04 ]

Myslím, že konkrétní odpovědi se tu nedočkáte. Zkusil jsem teď napsat mail s dotazem na odbor dopravy, odd. speciálního stavebního úřadu a uvidím co mi odpoví, jestli vůbec. Možná jsem dotaz směřoval na špatný odbor. Poreferuji tu o výsledku. Souběžně můžete vznést dotaz třeba na odbor stavební, kontakty tady http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistrat/odbory_mhmp/index.html?departmentId=678

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 03/01/12 16:00 ]

Nemůže.MÚ a ODS se to nepovedlo.
Dále,pravdu má Mirek,ta silnice byla skutečně plánovaná rovně k Avii,jestli dobře počítám,tak je to tak 20 let zpátky a samotná myšlenka je stará dobrých 30 let.A že si tam Letńany mezitim na truc postavili park? Jo hezkej , ale na blbím místě.

odpověď


[ zaslal Vladimír Bílek, vedoucí odd. dopravy OŽPD ÚMČ P19, 03/02/12 09:03 ]

Vážený pane Petře,
nejnovější informace od mandatáře odboru městského investora (firma ZAVOS) jsou takové, že zbytek propojky bude zprovozněn v pondělí. Odbor dopravy MHMP v posledních týdnech postupně našel nejoptimálnější řešení dopravního režimu na komunikaci. Odbor dopravy MHMP je nadřízeným orgánem silničního správního úřadu ve Kbelích.

odpověď


[ zaslal Petr, 03/02/12 10:48 ]

Děkuji za odpověď, předpokládám, že zbytek propojky je silnice mezi Toužimskou a Mladoboleslavskou.

odpověď


[ zaslal Jan, 03/06/12 07:31 ]

A které pondělí? Je úterý a nic...

odpověď


[ zaslal Vladimír Bílek, vedoucí odd. dopravy OŽPD ÚMČ P19, 03/06/12 08:51 ]

Dobrý den,
většina propojky už je v provozu. Zbytkem se rozumí křižovatka s Toužimskou. Na komentáři pana Jana je vidět, proč jsme nechtěli termín uvádět, protože už jich bylo více. Právě se pracuje na dokončení dopravního značení.

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 03/06/12 10:46 ]

Jak,jaké pondělí.Proč zase do něčeho štouráte?V roce je 52 pondělků,proč by to měl být právě ten váš.P. Bílek sám vysvětluje,že těch termínů už bylo víc,bodejď by nebylo ,za těch rok a půl.A čtěte dál,právě se pracuje.Stále.Už rok a půl.Trpělivos,trpělivost,trpělivost...

odpověď


[ zaslal Karel IV, 03/06/12 12:01 ]

Většina propojky je v provozu, jen nic nepropojuje, protože její část není dokončená:) Plánuje Praha takto per partes spouštět i tunel Blanka?

odpověď


[ zaslal david, 03/07/12 12:18 ]

Dobrý den,
jak jsem psal výše, vznesl jsem dotaz na MHMP. Paní mi velmi ochotně a rychle odpověděla, s jejím svolením přikládám odpověď sem. Můj dotaz byl "Chtěl bych se optat, kdy bude zprovozněna nová komunikace, propojení ulice Toužimská – Mladoboleslavská v k.ú Kbely".
Odpověď:
"Váženy pane,
nemohu s určitostí říct, kdy dojde k zprovoznění této nové komunikace v celém úseku. Stavba není úplně v souladu se stavebním povolení a vykazuje technické závady, které by mohly ohrozit bezpečnost provozu. Tyto závady stavebník doposud neodstranil, a proto k uvedení stavby do provozu nedal souhlas dotčený orgán silniční správní úřad a Policie ČR."
David

odpověď


[ zaslal Petr, 03/07/12 13:11 ]

To nikdo nevěděl předloni na podzim, když se tam konala akce MÚ "těsně před otevřením", že stavba je v rozporu se stavebním povolením. Přijde mi to dost zvláštní. Rok a půl se čeká. Teď se přemalovávají pruhy na Toužimské, a pak se bude čekat opět na povolení a připadná odvolání. No možná vám to vyjde do dalších voleb.
Ještě mě zaráží, že na přímé dotazy není schopen úředník MÚ odpovědět přímo o stavu věci, pouze mlží s termíny. Domnívám se, že by MÚ měl vědět co se děje v jeho katastru i přesto že není investor stavby.

odpověď


[ zaslal pd158, 03/08/12 08:04 ]

Docela by mě zajímali ty konkrétní závady, které tak strašně ohrožují bezpečnost na silnici, kde se smí jezdi 50km/h. V tomto měřítku by se asi stará Toužimská měla taky zavřít, protože ta proti této propojce vypadá jak stezka pro mezky......

odpověď


[ zaslal Petr, 03/09/12 12:07 ]

Ono tech moznosti muze byt vice, napr. kvuli blizkemu letisti(vyska a znaceni lamp), nebo technicke normy odvodneni, vzdalenost osvetleni, take treba rozhledove pomery na vyusteni s Touzimskou podle me neodpovidaji atd. jinak receno vubec to nemusi byt o sirce nebo samotne komunikaci.

odpověď


[ zaslal pd158, 03/09/12 13:17 ]

To všechno chápu, ale jen jestli se to trochu nepřehání....Požadavky na silnice se určitě zpřísnili ale v porovnání s dalšíma silnicema a křížovatkama ve Kbelích je tahle propojka celkem luxusní, řekl bych, že tam chybí už akorát vyhřívání povrchu a elektricky stahovaná okýnka......tak by mě čistě ze zvědavosti zajímalo, kvůli čemu se na otevření čeká už přes rok a půl.

odpověď


[ zaslal Petr, 03/09/12 15:23 ]

Pozor ona už je otevřená, pouze večer nesvítí osvětlení, ale v tichosti zmizely zákazy a může se jezdit. Jinak po poravdě ta křižovatka s Toužimskou byla nedořešená - myslím v původní podobě s hlavní k PALu.

odpověď


[ zaslal Marcel, 03/09/12 18:38 ]

Ano už je to otevřevé, jsou tam i zastávky MHD, co tam bude jezdit za bus?

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 03/09/12 21:25 ]

Ano,hezká propojka,hezká,všimněte si,že původně to byl obchvat Kbel,ted už není.Proč?Protože je na ni zakázán vjezd nákladním autum,čili obchvat sice obchvatuje ale moc nepomůže,tedy je stejně k ničemu. Takže se z něj udělala propojka,která sice propojuje nic s ničím,ale odvede to pozornost od toho obchvatu se zákazem pro náklaďáky.A kolik osobáků ji využije,když můžou jezdit stále přez Kbely?

odpověď


[ zaslal Mirek, 03/10/12 15:14 ]

Musím se smát, jak se ta "propojka" z Toužimské do Mladoboleslavské tajně otevřela :-) ta stavba ba se měla jmenovat další tunel, asi rozumíte jak to myslím :-) kdo si zase namastil kapsu...........

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        27. únor - 2012- 13:33
 Jméno :               Radka krumplová
Mslím,že letošní reprezentační ples se velmi vydařil ! Těšíme se na fotečky od pana Marela, díky Radka.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Petr Váňa, 02/27/12 17:04 ]

Těšit se nemusíte ve fotogalerii již několik dní jsou - http://marel.praha19.cz/fotogalerie_2012/24_2_2012.html

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        26. únor - 2012- 23:08
 Jméno :               Jakub
Zdravim, čarodějnice budou 30.4 v PONDĚLÍ? není to blbost?


KOMENTÁŘ


[ zaslal Šárka Egrtová, 02/27/12 08:27 ]

Také přeji krásný den a k vašemu dotazu dodávám,že PÁLENÍ ČARODĚJNIC - tradiční akce zvaná jako Filipojakubská noc či Valpuržina noc - Beltine se vždy odehrává vždy v noci z 30.dubna na 1.května - tato noc byla pokládána za magickou. Z tohoto důvodu termín zůstává a my vás na akci velmi rádi přivítáme. Přestože bude pondělí, bude příjemné se setkat s přáteli a poslechnout si dobrou muziku. Těšíme se na vás!
Další informace na tel. 775590158. Š.Egrtová

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        25. únor - 2012- 22:11
 Jméno :               Alena
Dobrý den, v poslední době se v někteých školách řešilo a řeší použití nebezpečného azbestu. Věděl by někdo (i z městkého úřadu), jak to vypadá v místních školkách a škole? Děkuji.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Lubomír Tejrovský, 02/27/12 07:48 ]

pro paní Alenu: V MŠ Letců, která byla kompletně rekonstruována v roce 2006, v MŠ Albrechtická, která byla rekonstruována v roce 2010 a ani v ZŠ Albrechtická se azbest v žádném případě nevyskytuje.
S pozdravem
ing. L. Tejrovský, vedoucí odboru majetku, investic, bytového a nebytového hospodářství ÚMČ Praha 19

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        23. únor - 2012- 09:25
 Jméno :               Martina
Dobrý den,
došlo opět k nějakému výpadku paprírových sáčku na psí hovínka?
Já jen, že uz mi docházejí pomalu igelitové:-) A většina pejskařů to už vůbec neřeší, není sáček, nechám h... tam kde je.
diky moc


KOMENTÁŘ


[ zaslal tomáš marný, 02/23/12 17:03 ]

Také dobrý den,
pokud docházejí,tak si dokupte,nejsou nijak drahé.Poplatek za psa je daleko větší a nesmyslnější.

odpověď


[ zaslal martina, 02/23/12 20:34 ]

Hm, tak platím poplatky a nemám ani pytlík:-))))) Spíš mi vadí, že ty h... jsou vsude od ostatních, jestli si rozumíme:-)))

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 02/24/12 17:51 ]

Vaše poplatky jsou trest za to,že máte (dovolila jste si mít) psa. Ale máte pravdu,tím pobídnutím ke koupi pytlíků jsem si z vás nechtěl dělat legraci,tím jsem jen myslel,že holt musíte (musíme,i já) trochu investovat a že nebudete jejich lácí moc tratit.

odpověď


[ zaslal Bílek Vladimír, 02/28/12 09:32 ]

Sáčky na psí exkrementy byly řádně a včas objednány,ale vzhledem k výpadku ve výrobě budou sáčky dodány v nejbližších dnech a následně okamžitě zavezeny do stojanů.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        22. únor - 2012- 12:36
 Jméno :               Petr
Dobrý den, chtěl bych se zeptat kdy bude otevřena tzv. Nová Toužimská? Opticky se tváří jako hotová, dokonce zmizely některé bariéry a světla taky svítí. Doufám, že se nečeká až "papaláši" budou mít čas ji otevřít. Děkuji


KOMENTÁŘ


[ zaslal tomáš marný, 02/23/12 17:09 ]

Vše je jinak.Světla nám opět nesvítí a bariery jsou opět na svém místě.Tuto akci náš MÚ moc nezvládá.Pokud dobře počítám,tak od dokončení uplynulo už 17 měsíců.Asi opravdu není ten čas na otevření,jak píšete, v tom budete mít pravdu. Pravdu ale nemáte v tom ''děkuji'' ,já sám jim za to neděkuji.

odpověď


[ zaslal Petr, 02/24/12 08:44 ]

Pane Marný, slušnost mi velí poděkovat. Vy asi neděkujete, ale to je Váš problém, ostatně jste znám svými výroky i k jiným příspěvkům. Vědom si toho, že investorem akce není MÚ Praha 19, obrátil jsem se na ně s dotazem, protože předpokládám že vědí víc o dění ve spravované lokalitě, ovšem marně a to se Marný nejmenuju.

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 02/24/12 17:03 ]

Bude otevřena, až se zase budou blížit nějaké volby a papaláši z ODS se budou potřebovat zviditelnit.

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 02/24/12 17:43 ]

Ano,přesně tak,jak píše Lukáš,až bude důvod.Zdá se,že zatím není.Dále,akce MÚ a ODS to byla před volbama,ted to jejich akce raději neni,chápu.
Pro Petra.Slušný člověk jsem a umím poděkovat,ale poděkuji za něco,rozumíte, za něco. Řeknu to jinak,pro pochopení,Petře. Když si stěžujete na problém s touto propojkou, s jejím neotevřením a ještě sám narazíte na problém papalášů a jejich čas tuto otevřít a zdá se,že vám to vadí (a právem,i mě samotnému)a vy jim za to poděkujete,ptám se,proč,za co jste jim poděkoval. Za to,že není otevřená?Buďto se vám to nelíbí,tak neděkujte,není za co a není to neslušnost.Nebo poděkujte,ale v tom případě negujete váš předchozí nesouhlas. Já sám opravdu nemůžu nikomu poděkovat za to,že tato komunikace dosud není v provozu.Proto,Petře,neděkuji.Pochopil jste?


odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        21. únor - 2012- 07:17
 Jméno :               Ladislav
Pro pana Bílka. TAK kdyz jsem jel dnes ráno z práce tak jsem zjistil ze díra na kriżovatce Semilska Divišova je zpravená. Tim je předchozi příspévek bezpředmětný. Děkuji


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        20. únor - 2012- 17:09
 Jméno :               Ladislav
Pro pana Bílka. Díru před hřbitovem pracovníci TSK asi opravili, ale na díru v ulici Divišova v odbočení ze Semilské zapomněly nevím jestli ještě někde nějaká není. Bylo by ve vašich možnostech kontaktovat pracovníka TSK, aby sjednal nápravu? Děkuji


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        17. únor - 2012- 11:36
 Jméno :               Pavla Machánková
Dobrý den, chtěla bych se informovat, zda je k dispozici seznam dětských hřišť ve vaší MČ.
Děkuji


KOMENTÁŘ


[ zaslal Barbora Andělová, 02/20/12 10:26 ]

Dobrý den,
aktuální seznam dětských hřišť ve Kbelích byl i s jednotlivými popisky zveřejněn v minulém čísle Kbeláku, v samostatné brožuře. V aktuálním čísle Kbeláku můžete seznam hřišť najít v mapě Kbel. Kbelák si můžete buď vyzvednout na vrátnici úřadu nebo si ho během pár dní stáhnout ze stránek úřadu.

S pozdravem

Barbora Andělová, referent OŽPD

odpověď


[ zaslal J.Malá, 02/22/12 10:48 ]

Na mapě Kbel je velmi dobře vidět,jak špatné rozmístění dětských hřišť je pro obyvatele západní části obce. Všechn a jsou v pravé polovině mapy !!! Přes mé ,již více než roční upozorňování, nebylo pro tuto situaci nic uděláno. Prý je zde hřišť dost.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        13. únor - 2012- 09:38
 Jméno :               Hanka
Děkujeme za nové číslo Kbeláku. Obzvlášť vydařená je mapa Kbel.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Bedřiška K., 02/13/12 10:03 ]

Děkujeme za Kbelák, nenechte se otrávit. Perfektní fotografie. Bedřiška

odpověď


[ zaslal michala, 02/14/12 13:08 ]

Cislo kbelaku je hezky graficky zpracovano, nicmene napriklad v celostrankovem clanku o poplatcich ze psu neni sebemensi zminka o aktualni sazbe tohoto poplatku, takze clanek pusobi dojmem ze byl sepsan jen pro zaplneni mista, nikoli vsak pro poskytnuti rady zejmena pro nove obcany.

odpověď


[ zaslal Eva Krupičková, 02/14/12 14:41 ]

Pro paní (slečnu) Michalu:
Ano, je to tak, opravdu v tomto článku nejsou uvedeny aktuální sazby poplatků za psy a to z toho důvodu, že jsem chtěla hlavně připomenout blížící se splatnost poplatku držitelům psů, kteří už mají svého psa na ÚMČ Praha 19 přihlášeného a sazbu znají. Jinak sazby tohoto poplatku jsou již od 1.1.2004 stejné, a to dle obecně závazné vyhl. hl. m. Prahy č. 23/2003,
o místním poplatku ze psů, ve znění pozdějších předpisů. Tyto sazby jsou uvedeny v elektronické podobě na stránkách Prahy 19, pod záložkou Úřad MČ – odbory – odbor ekonomický – info odboru. Jinak podrobně byly tyto sazby poplatku za psa popsány v článku Informace k poplatku za psa, ve Kbeláku č. 32, na straně 10, který vyšel 10.3.2011.
Pokud budete potřebovat jakékoliv informace, týkající se tohoto poplatku, kontaktujte mne, prosím, e-mailem, telefonicky nebo osobně.
Přeji hezký den.
Eva Krupičková
Správce poplatků
Ekonomický odbor
ÚMČ Praha 19
Tel. 284080828
e-mail: eva.krupickova@kbely.mepnet.cz

odpověď


[ zaslal michala, 02/14/12 22:36 ]

Pani Krupickova, jste typickym prikladem byrokrata, kdyby jste napsala ze za psa v dome zaplatime castku x a za psa v byte castku y vedel by kazdy hned co je jeho povinnost. Misto toho napiseze i sem bezobsazny prispevek odkazujici na jine zdroje. Takto vase reakce pusobi dojmem ze sama sazby neznate a musite hledat v zakonech a narizenich. Je snad informace o vysi poplatku ze psu tajna? Nevim kolik casu vam zabral clanek ve Kbelaku a kolik odpoved na muj dotaz, ale predpokladam ze vye pisete v pracovni dobe a behem dvou pokusu se vam podarilo poskytnout dve informace s nulovou informacni hodnotou tazi se vas, neuvazujete o kariere v poslanecke snemovne?

odpověď


[ zaslal Jana, 02/15/12 07:08 ]

Pardon, ale paní Krupičková je velice vstřícná a milá úřednice, která mnoha lidem a jejich pejskům pomohla, včetně vyhlašování zatoulaných zvířat místním rozhlasem apod. Do byrokrata má tedy daleko. Její článek se vám nemusí líbit ,ale neurážejte. Hezký den !

odpověď


[ zaslal Roman, 02/15/12 07:32 ]

- to si neumíte rozkliknout odkaz a chcete to vypisovat extra, visí to tam léta, nechápu

odpověď


[ zaslal Michaela Kazílková, 02/17/12 10:46 ]

Dobrý den,
také musím říct, že mě přijde práce a nasazení paní Krupičkové nadstandardní.
A článek mi přišel velmi vhodně napsaný, ne, že bych to mohla hodnotit.. sama jsem nikdy nic takového nenapsala.
Nějaká kritika tu myslím není vůbec na místě..
Urážet někoho na veřejných stránkách a neumět se ani podepsat celým jménem umí každý. Stát si ale za vlastním názorem a uvést na sebe i skutečný kontakt, na to má žaludek málokdo.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        13. únor - 2012- 09:02
 Jméno :               Vladimír Bílek
Závada byla nahlášena na firmu Eltodo a podle dnešní informace pracovali v pátek na odstranění závady a závada byla odstraněna.Pokud by se závada znovu vyskytla je možné volat přímo dispečink tel.800101109 nebo na úřad 775590170 a informaci předám.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        11. únor - 2012- 14:29
 Jméno :               David
Dobrý den,
v současném čísle časopisu Kbelák máte chybu v článku o veřejném "PRANSTVÍ" Je to hlavní nadpis, tak je až s podivem, že si toho nikdo nevšim při korekci, jestli teda vůbec náká je.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Valentýna, 02/11/12 22:57 ]

Ty brďo,to je úder, já asi z tohoto příspěvku neusnu.

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 02/12/12 13:57 ]

Kdyby jenom to. Já jsem se ze Kbeláku dozvěděl tolik věcí! Tak například, pejskaři nejsou majitelé psů, ale DRŽITELÉ PSŮ. V ulicích Kbel nebude probíhat kontrola, ale AUDIT komunikací a chodníků a výsledkem nebude soupis vad, ba ani zpráva z auditu, jak by snad někdo očekával, ale PASPORT stavu.
Mohl bych vás poprosit, aby Kbelák vycházel v jazyce českém a nikoliv ptydepe?

odpověď


[ zaslal Karel F., 02/13/12 13:13 ]

Mapa ve Kbeláku super, můžete ještě dávat křížovku?. Díky Karel

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 02/13/12 14:06 ]

Jo, mapa fakt super. Než jsem dostal do ruky nejnovější Kbelák, vůbec jsem nevěděl, jak Kbely vypadají, a to tu bydlím dvacet let! [/sarcasm]

odpověď


[ zaslal Vendula, 02/14/12 08:16 ]

Pane Davide, pokud vás tak pohoršil zpackaný nadpis u jednoho článku ve Kbeláku, být vámi tak použiji po napsání příspěvku autokorekci a nenapíšu otřesné slovo náká! Pokud tedy u vás nějaká je ! S podravem, Kamča

odpověď


[ zaslal Vendula, 02/14/12 08:18 ]

Pane Davide, pokud vás tak pohoršil zpackaný nadpis u jednoho článku ve Kbeláku, být vámi tak použiji po napsání příspěvku autokorekci a nenapíšu otřesné slovo náká! Pokud tedy u vás nějaká je ! S podravem, Vendy

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        10. únor - 2012- 18:51
 Jméno :               Anonym
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně VOK, píšete že svoz bude probíhat od února, ale stále není k dispozici harmonogram. Za info děkuji


KOMENTÁŘ


[ zaslal Blanka Pokorná, 02/13/12 18:24 ]

Dobrý den, s ohledem na mrazivé počasí bylo přistavování VOK posunuto. Byla by škoda odvážet poloprázdné kontejnery, které budou určitě daleko více využívány v teplejších dnech. V případě dalších dotazů či upřesnění se na mne můžete obrátit. Děkuji. S pozdravem B. Pokorná 284 850 184

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        10. únor - 2012- 10:50
 Jméno :               Martina
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda se pracuje na závadě verejného osvetlení v Semilské ulici, nebo zda je nesvitící osvetlení nahláseno na Eltodu? Již chodime potmě druhý den. dekuji


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        5. únor - 2012- 19:46
 Jméno :               Kamila
Díky za hezký karneval pro děti v Liďáku, perfektní organizace !


KOMENTÁŘ


[ zaslal Standa, 02/06/12 21:59 ]

Já, za naši rodinu se připojuji s díkem ke Kamile, moc jsme si to užili !

odpověď


[ zaslal Hanka, 02/07/12 09:44 ]

Chválím, chválím, pro děti bezvadné :)

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        3. únor - 2012- 07:54
 Jméno :               Bílek Vladimír
Pro pana Kovaříka.
Již jsem na stránkách informoval že jsem kontaktoval pracovníka TSK o tomto výtluku před hřbitovem a dalších na komunikaci Semilská.Ten prošel celou Semilskou a zadal opravu.Jak mne informoval v těchto klimatických podmínkách nelze opravu provést.Jakmile bude jen trochu příznivé počasí výtluky budou opraveny.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        2. únor - 2012- 17:15
 Jméno :               Petr Kovařík
Dobrý den,
pokud je tento kanál možné k tomu využít, rád bych informoval o výtluku na silnici u hřbitova směrem od Čakovic k železničnímu přejezdu asi na úrovni hřbitova.

Děkuji kompetentní pracovníky, že tuto informaci předají příslušnému odboru k řešení.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        1. únor - 2012- 10:20
 Jméno :               Jindřich Neumann
Dobré ranko, prosím úřad o předání následující zprávy kompetentním lidem pravděpodobně z Českých drah. Dnes kolem 6:00 hodiny ranní pravděpodobně nefungovalo železniční zařízení (závory) u Letiště Kbely při výjezdu do Satalic. Závory byly dole cca 30 minut - lidé nebezpečně přejížděli žel. přejezd a zastávky autobusu byly plné lidí. Myslím, že tato situace již nastala opakovaně. Děkuji za zprávu.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        27. leden - 2012- 21:42
 Jméno :               igor
Dobrý den,

ptám se spíš ze zvědavosti, ale nevíte někdo, jaký bude další osud dvou bytových domů v ulici Rackova zahrada u přejezdu v Jilemnické ul. a bytového domu namísto bývalého hotelu Erko? Již nějakou dobu oba bytové projekty stagnují, což je určitě škoda, hlavně ta Rackova zahrada, která už stojí několik let a mohla zkrášlit nevzhledný kout se zarostlými zahradami. Stejně tak to Erko. Až podezřele dlouho se na obou místech nic neděje.

IK


KOMENTÁŘ


[ zaslal Mirek, 01/28/12 06:29 ]

S tím Erkem je to fakt, téměř nikdo tam nebydlí. Myslím si, že je to hodně podezřelé. Než začala přestavba, tak se do místní restaurace dala nová kuchyně asi za pořádný penízky...................Ale každopádně ty nové byty jsou nehorázně předražené...........Bylo by to ale hezké bydlení.

odpověď


[ zaslal Karel, 01/30/12 08:22 ]

U ERKA ty byty nejsou nijak nehorazne predrazena na to ze je to praha a i proto je divne, ze tam nikdo nebydli i drazsi projekty jsou obvykle obsazene alespon v poloviny...

odpověď


[ zaslal Jana, 02/06/12 08:29 ]

Firma, která vlastní býv. hotel Erko je uvedena v insolvenčním rejstříku. V katastru nemovitostí jsou (po rozkliknutí jednotlivých bytových jednotek) poznámky, jako např. Nařízení exekuce, Zástavní právo exekutorské, Poznámka spornosti, atd.
Nevím, co to přesně znamená, ale předpokládám, že firma teď asi nemůže nakládat se svým majetkem, proto nemůže ani prodávat byty.

odpověď


[ zaslal Honza, 03/20/12 13:45 ]

Ano, je to divné proč se neprodává, ale jak poznamenala Jana v předešlém komentáři, tak jsou na projektu právní vady. Jak je mi známo, tím se nesmí prodávat. Co jsou to právní vady? Náš úžasný právní stát umožnil nějakým dobrákům zablokovat prodej a tím znemožnit projekt Erko formou určovácí žaloby z Britských Panenských ostrovů. Jak je to možné? Jednoduchá nápověda, napíšete, že si myslíte, že něco vlastníte a zajdete na podatelnu Soudu, tam Vám dají razítko na kopii a kopii odnesete na Katastrální úřad, který na základě tohoto razítka Vám zablokuje jakoukoliv nemovitost, kterou uvedete, že si myslite, že je Vaše. Ano, je to možné v našem právním státě a řešení přes Soud je na léta. Tím majitele dostanete do problémů a celý projekt do stavu, který je na Erku, nesmí se s ním nakládat. Tak tento stav nastal v bývalém Erku, jde o tzv.moderní výpalné po česku. V současné době podle informací je stav, že právní vady již nebudou, když Soud po 15 měsících rozhodl, že je to nesmyls a žalobu zamítl. Byty jsou pěkné a cenově přijatelné, rozhodně ne drahé oproti jiným projektům v okolí. Poslední informace hovoří, že majitelé formou reorganizace společnosti, začnou znovu prodávat byty od května 2012.

odpověď


[ zaslal Luděk Kovář, 06/24/12 15:16 ]

Zdravím,

možná jste už zaregistrovali, že v bývalé recepci hotelu eRko je otevřená nová restaurace, dokonce i s nekuřáckým salonkem a předzahrádkou, kterou právě zakryli velkými slunečníky. Točí se Staropramen, webovky mají zde:
http://www.erkorestaurace.cz/

LK

odpověď


[ zaslal Vlasta Janoušková, 08/02/12 08:08 ]

ANO,to jsme teda zaregistrovali!! Hlavně když přímo naproti bydlíte jako já s rodinou...!!! Do bytu Vám všichni čumí nemáte vůbec žádné soukromí a to nemluvím o hluku a otevírací době!!! A než se opilci odeberou ke svým domovům,tak to trvá i víc jak hodinu po zavíračce!!! No prostě HNUS!!! Nevím co budu dělat...PROSÍM pomozte!!!!!

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        27. leden - 2012- 08:12
 Jméno :               Bílek Vladimír
Děkujeme za upozornění,o výtlucích na komunikaci Semilská jsem již před několika dny informoval správce komunikace TSK Praha oblastní správa sever s požadavkem na opravy.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Bílek Vladimír, 01/27/12 08:16 ]

Pracovník TSK volal,že v pátek ráno prošel komunikaci Semilskou a opravy by měly proběhnout na začátku příštího týdne.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        26. leden - 2012- 22:57
 Jméno :               Petr
Dobrý den, uprostřed silnice u výjezdu od hřbitova je docela hluboká zvěčující se díra. Bylo by v silách našeho úřadu s tím něco dělat , nebo na ni někoho upozornit.



komentáře (0)



Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        23. leden - 2012- 21:44
 Jméno :               Petra K
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je na plesech konaných v lidovém domě dovoleno kouřit. Několikrát jsme v minulých letech byli a bylo tam tak nepříjemně zakouřeno, že nás to od dalších návštěv odradilo.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Pavel, 01/25/12 08:52 ]

Myslím, že je asi zbytečné se zde na něco ptát a snažit něco řešit, případně se podepisovat a uvádět svůj mail. Nikdo asi na nic podstatného z úředníků neodpoví, spíš někdo příspěvěk smaže (jen za poslední týden smazány 2 příspěvky týkající se ZŠ)...

odpověď


[ zaslal Pavel Smouk, 01/25/12 10:04 ]

Naštěstí se kouří, kdyby se nekouřilo, tak bysme nešli :-)

odpověď


[ zaslal admin, 01/25/12 13:05 ]

Dobrý den,
Pro Petru K. : Pokud vím, vždy se na plesech kouřilo. (nepolemizuji, zda je to dobře či špatně, jen odpovídám.)


Pro Pavla: Jestliže příspěvek nesplňuje určitá pravidla, v našem případě Kodex diskutéra, není zveřejněn - je to zcela běžné v diskuzích po celém internetu.

odpověď


[ zaslal Alena, 01/25/12 14:41 ]

Dobrý den, přidávám se k Petře. Je problém pro kuřáky, aby si šli dát cigárko na chodbu nebo ven? Také se cítíme diskriminováni a kvůli "zahulenému sálu", kerý nemá pořádné ovětrávání a zas tak velký není, na plesy bohužel také nemůžeme chodit. Je tam nedýchatelno a bezohlednost kuřáku je neuvěřitelná.

odpověď


[ zaslal Kuřák Karel, 01/25/12 18:47 ]

Já se zase cítím být diskriminován, abych chodil kouřit někam ven. Až budu chtít jít do nekuřáckého prostředí, tak si najdu provozovnu kde se nekouří. Nazdar

odpověď


[ zaslal david, 01/26/12 12:35 ]

Třeba to vidím až moc černě. Ale tyhle akce čím dál méně přitahují mladé lidi (usuzuji podle zájmu vrstevníků). Stejně tak i kouření se stává přežitkem a z mladších generací od něj upouští čím dál více lidí. Proto, pokud chce organizátor přitáhnout zájem dalších generací, které zajistí pokračování takových akcí, musí vytvořit podmínky. Je jen jedna možná cesta. Omezit nechutné znečišťování vzduchu kouřem ve společných prostorách a přimět kuřáku si kouřit venku ven.

odpověď


[ zaslal Karel IV, 01/26/12 13:59 ]

Tohle je zbytečné tu řešit, prostě Lidový dům není nekuřácký, pokud má někdo pocit, že to je špatně, ať se obrátí na provozovatele, který ais ví, proč to tak má, pokud si někdo myslí, že kuřácké provozovnyjsou určené ke krachu, může zkusit otevřít někde blízko nekuřáckou restauraci, rád tam sám zajdu, ale provozovat ji nehodlám.

odpověď


[ zaslal Kamila, 01/26/12 20:08 ]

Byli jsme s manželem na plese v hotelu Olympik, který je komplet nekuřácký, kouří se jen venku,zima nezima. Mně to nevadilo, nekouřím, ale pánové byli každou chvilku venku. Tak chcíplou zábavu jsem nezažila, o půlnoci tam nebyla ani noha i když prostředí, občerstvení a celkový servis byly na jedničku. Toť jen můj nedávný postřeh z nekuřáckého plesu.

odpověď


[ zaslal Eva, 01/26/12 23:08 ]

Nedávno jsme byli na plese v Lucerně, kouří se ve vyhrazených prostorách-horní patra a venku a vůbec nemám pocit, že by zábava vázla...naopak...na place byl čistý vzduch a lidí mraky. Kdo si chtěl zakouřit, neotravoval a šel. To jakože bez cigára není zábava? Fakt ubohý a bezohledný :-(

odpověď


[ zaslal Ivana Šestáková, 02/01/12 17:17 ]

Předloni byla do sálu LD instalována výkonnější vzduchotechnika, takže pokud vnímáte špatně stav ovzduší na sále (je patrné z příspěvků, že každý to vnímá jinak), upozorněte obsluhu nebo pořadatele o zvýšení jejího výkonu.

odpověď


[ zaslal Andrea, 02/02/12 21:19 ]

Dobrý večer,
kuřáci budou na sále hulit o 106, přece by se jim něco stalo, kdyby šli ven, a nekuřáci? Co asi zbývá....dodýchavat vzduch taky venku, o nic nejde...-)Jen o ohleduplnost a to se jaksi nenosí :-(
Když vám někdo "fučí do ksichtu", ani nejlepší vzduchotechnika nepomůže..bohužel. Už aby se kouření zatrhlo všude, nejen v civilozovaném světě

odpověď


[ zaslal Ivana Šestáková, 02/06/12 11:25 ]

Pro Andreu :
Vyjádřím svůj osobní názor - domnívám se, že jste mladý člověk, usuzuji tak z Vašeho radikálního názoru "aby se to zatrhlo všude", já se domnívám, že zákazy ohleduplnosti nikoho nenaučí, ale pokud sedíte s někým u stolu a "fučí vám to do ksichtu", tak je dobré mu to říct. Takto bychom měli zřejmě postupovat kdekoliv. Kuřáků se zdá být více a podle mého není účelem separace, ale spíše snižování kuřáků v populaci. Nicméně Váš příspěvek vnímám, jako námět na zvážení projednání zákazu kouření na sále LD.

odpověď


[ zaslal Pavluša, 02/07/12 09:53 ]

Nedělejte to paní Šestáková, ty plesy vždycky tak prima...........no škoda, my ale nepřijdem a tak jsme se těšili.

odpověď


[ zaslal Andrea, 02/10/12 19:44 ]

Paní Šestáková, moc díky. Pravděpodobně to neprojde, někteří kuřáci neberou ohled na nikoho, zakouřit si venku je pro ně opravdu velká potíž .-), asi by se jim něco stalo.-) Hezký večer


odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        19. leden - 2012- 12:52
 Jméno :               Josef Nykles
Ve věci anonymního příspěvku osoby Pavel Novák Novák, údajného toxikologa
odkazuji na Kodex diskutéra, zejména:
Do diskuse smí přispět každý občan, který neporušil Kodex diskutéra.
Smyslem diskuse je svobodné vyjadřování a výměna názorů. Její obsah nechceme cenzurovat, ale existují jistá zákonná opatření omezující obsah příspěvků.
Vulgární jazyk, urážky, pomluvy či ponižování jednotlivce či skupin osob je nepřípustné. Rovněž nepřijatelná je neúcta.
Anonymní příspěvek výše uvedené osoby, která nepředložila jakýkoliv důkaz svého tvrzení je možno zřejmě označit za pomluvu. Tuto osobu informuji, že dle platného Trestního zákoníku (zák. č. 40/2009 Sb.) je cituji:
§ 184, Pomluva
(1) Kdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.
(2) Odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.
Z výše uvedených důvodů, dávám pokyn k odstranění anonymního příspěvku osoby Pavel Novák Novák.
Pokud bude mít tato osoba potřebu se poradit v oblasti trestního práva, může se na mne obrátit.
JUDr. Josef Nykles, tajemník a právník ÚMČ Praha 19


KOMENTÁŘ


[ zaslal volny, 01/19/12 19:39 ]

zastrasovani , že by potrefena...

odpověď


[ zaslal volny, 01/20/12 07:23 ]

že by toxikolog...

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        18. leden - 2012- 08:05
 Jméno :               Miroslav
Dobrý den,
vracím se k tomu co jsem psal 19.12.2011 a ke komentářům. Je asi pravdou co píše p. Bílek, že lidi na sebe práskaj. Ale mě vadí, to hlavní a tím je nedodržování předepsaných rychlostí ve Kbelích. Před tím jsem psal, že se mi jedná hlavně o obecní zóny, kde je rychlost do 20km/h a normálně se tady jezdí 50. To stále trvá a dokud se něco nestane, tak to nebude nikdo řešit. To je ale problém dnešní společnosti..........Ale protože mám malé dítě tak to vnímám, víc než kdo děti nemá. Kbely jsou tranzitní obcí Prahy a měřit rychlost Policií, jsem tady dlouho neviděl, proto žádám jako plátce danní, aby o tom obec informovala příslušné úřady. Děkuji a přeji hezký den.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Karel IV, 01/18/12 09:09 ]

Tak je jasné, že pokud by policie někde měřila, tak na mladoboleslavské, což není obytná zóna. V obytné zóně víceméně nějak měřit je dost problematické, jednak měření tam, kde je 20tka zavání opravdu už buzerací.
Problém je zcela jednoznačně NADUŽÍVÁNÍ značky obytná zona v oblasti Kbely. Ta značka by měla znaměnat, že se tam auto objeví pár krát za den, že si tam děti mohou v klidu hrát třeba na silnici fotbal a mít tam brány apod. To na řadě míst kde je obyntá zóna je zcela nemožné, řeší se tím fakt, že nejsou chodníky a značka povolí lidem chodit po silnici. Ale má to i další dopady a ty prostě nikdo neřeší (max. rychlost, zákaz parkování mimo označená místa).

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 02/05/12 20:17 ]

Ulice jsou od toho,aby se na nich jezdilo a auta jsou od toho,aby jimi lidi jezdili.Pokud jde o chůzi,k tomu jsou chodniky,pokud někde chybí,není to problém řidičů. Na hraní si dětí asi nebude ulice zrovna to nejvhodnější místo.Pokud se vaše dítě vyskyteje na ulici a je ohroženo,nebo si alespoň myslíte,že je, auty,zkuste ho nějak z té ulice dostat pryč,je to účinnější,než někam psát.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        16. leden - 2012- 13:30
 Jméno :               Vladimír Bílek
Vymletý asfalt na komunikaci Semilská(Divišova) je na komunikaci ve správé TSK Praha-oblastní správa sever.Informoval jsem odpovědného pracovníka a požádal o opravu.


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.



 Čas a datum :        14. leden - 2012- 18:55
 Jméno :               Ladislav
Dobrý den. Na křižovatce ulic Semilská Divišova je uprostřed silnice Divišova docela hluboká zvěčující se díra. Bylo by v možnosti našeho úřadu tuto díru spravit, nebo na ni upozornit na příslušných místech? Děkuji Ladislav


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.


[předchozí] 1 ... 12 13 14 15 [16] 17  [další]751-800 z 804