Zde můžete vkládat své dotazy související s činností Městské části Praha 19 a Úřadu Městské části Praha 19.

Vaše dotazy budou zveřejněny po zodpovězení příslušným zaměstnancem Úřadu MČ Praha 19 nebo voleným zástupcem samosprávy.
Upozorňujeme, že zodpovězeny budou pouze jasně formulované a konkrétní dotazy vztahující se k jednotlivým tématům - toto není diskusní server.

Pokud je Váš dotaz obsáhlejší, komplikovanější nebo zahrnuje širší problematiku, doporučujeme Vám obrátit se na konkrétní zaměstnance úřadu.

Abychom mohli řádně vyřídit Váš podnět, zanechávejte na sebe prosím zpětnou vazbu.


                               

 Čas a datum :        17. květen - 2012- 15:58
 Jméno :               Petr Honzík
Pan Starosta vzdy tak svedomite hajil zajmy obcanu pred rozsirovanim hluku z letist v okoli a kde se vzalo tu se vzalo, dnes prestrihava pasku na letnanskem letisti, ktere se timto otevrelo i vetsim letadlum. Takze vice hluku a casteji. Dekujeme a budeme si to pamatovat.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Bill, 05/17/12 16:11 ]

Vážený pane, letiště zde bylo pravděpodobně dávno předtím, než jste se narodil a nepřál bych Vám zažít hluk kdy na letišti v Letňanech celý den probíhaly aerovleky větroňů s tehdejšími neodhlučněnými letadly. Nemluvě o nočních motorových zkouškách na vojenském letišti a v LOK. Od té doby se dost změnilo i díky jednáním pana starosty, letadla jsou odhlučněna, je nižží počet letů, většina pilotů dodržuje stanovené letové dráhy. Nejdůležitějším úspěchem však je, že zde nebude opravárenská hala pro ruské stroje Mi17 a s tím spojený hluk při motorových zkouškách a zkušebních letech.

odpověď


[ zaslal Anna, 05/17/12 18:13 ]

Hlavně se změnilo to, že po rozpadu Varšavské smlouvy není pro LOM (dříve LOK) dostatek práce. Jde o přirozený vývoj. Není práce, není hluk...

odpověď


[ zaslal Občan Kbel, 05/17/12 18:41 ]

Toto určitě není pravda, starosta na několika posledních zastupitelstvech čelí stížnostem lidí, na hlučnost a zvýšené létání nad domy lidí, i přesto, že je to zakázáno. Slyší to i úředníci. A nehne pro lidi ani prstem.

odpověď


[ zaslal Bill, 05/17/12 18:42 ]

Paní Anno, nemáte pravdu, naopak pro dnešní LOM je práce až dost, již zmíněné ruské vrtulníky létají po celém světě a kupodivu LOM má oprávnění k jejich opravám, takže na vojenském letišti Kbely měl být vybudován opravárenský závod kde by se tyto vrtulníky, patřící např. Sýrii, opravovaly. Takže práce je, hluk by opět byl, stačí si občas pročíst Kbelák, který je zde ke stažení.

odpověď


[ zaslal Alice, 05/17/12 18:59 ]

Souhlas s Billem !

odpověď


[ zaslal Petr, 05/17/12 19:47 ]

Ja chtel predevsim otevrit toto tema, kdy na jedne strane se ve Kbelaku objevi rozhovor pana starosty s ministrem obrany, ze se "podarilo" zamezit rozsirovani provozu LOM ve Kbelich a na druhe strane pak o par mesicu pozdeji prestrihava pasku pri zvetseni letiste o par set metru vedle. Je to takove divne, minimalne pak ma clovek duvod se zamyslet nad tim co jsou vlastne ty spravne duvody pro takove chovani. Predevsim pokud clovek celou kauzu LOM-hluk-MC Kbely sleduje roky, tak se nestaci divit.

odpověď


[ zaslal Bill, 05/17/12 20:31 ]

Pane Petře, zejména pokud se letiště Letňany týká myslím, že oprava dráhy tohoto letiště a její pootočení ve směru od Kbel je pro nás mnohem příznivější než původní stav. Letiště Letńany nepatří státu a pokud splní všechny zákonem dané podmínky nelze žádným způsobem zabránit v jeho provozu, navíc letiště jako takové spadá do územní příslušnosti MČ Letńany. To, že po dohodě došlo již ke zmíněnému pootočení dráhy tak, aby docházelo k menšímu rušení občanů Kbel hlukem je myslím záslužný čin, navíc letiště jako takové spadá do územní příslušnosti MČ Letńany. S předchozím provozovatelem tohoto letiště žádná domluva nebyla možná.
A návod jak postupovat pokud někteří piloti nedodržují předepsané letové koridory je zde
http://www.letnany-airport.cz/pro-sousedy/pohyby-letadel

odpověď


[ zaslal petr, 05/18/12 06:59 ]

"Krome zmemy kvality povrchu drahy, doslo take ke zmene jejiho smeru, tak ze piloti jiz nyni po vzletu nemuseji z drahy 05L provadet zatacku mimo zastavbu Kbel."To je vse co letiste letnany uvedlo . Z uvedeneho a z VOC jsem v podstate zadne zmeny nezaznamenal. Ona vzhledem k pozemkum letistedraha otocit nejde, takze jedinou zmenou bude fakticky provoz vetsich letadel.

odpověď


[ zaslal Očan Kbel, 05/18/12 08:00 ]

Mě by hlavně zajímalo, co konkrétně to letňanské letiště provozem větších letadel, novou stavbu hangárů pro výuku létání přinese lidem ve Kbelích, že se tam "slavnostně" objevil starosta. Co tam zastupoval? že je za Kbely rád, že nad hlavami lidí bude létat víc a větší letadla? Že se tam bude jezdit učit létat více lidí nad Kbelmi? Moooc pěkný.

http://www.novinky.cz/ekonomika/267866-letiste-v-prazskych-letnanech-otevrelo-novou-drahu-pomysli-na-svetle-zitrky.html

odpověď


[ zaslal Občanka Kbel, 05/18/12 08:09 ]

Dobrý den, pokud vím, tak LOM mají práce dost, vozí jim vrtulníky z Afghanistánu a ostatních válečných oblastí... Navíc - chodím do školy na Prosek a přála bych vám alespoň jednou slyšet, jak tam v hezkém počasí prolétávají a otáčí se letadla z Letňanského letiště. Pravidelně každou hodinu minimálně 3x musíme na dlouhou dobu zavřít okna a stejně se neslyšíme... To si myslím tady vůbec neexistuje! Buďte rádi za to, co máte! Letiště je tu déle než já a nikdy už dlouhé roky tu téměř žádný hluk není! Stěžovat na "kraviny" si tady umí každý, ale že byste si radši hrábli do vlastního svědomí a například si ohlídali pubertální dětičky, co demolují celé Kbely! To tady nikdy nebylo - takhle drzí a nevychovaní puberťáci!

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 05/18/12 16:01 ]

Vážený Bille, to, kolik bude mít LOM práce a kolik zde bude hluku z motorových zkoušek a zkušebních letů překvapivě nezávisí na tom, jestli bude postavena nová hala, nebo ne. To záleží jenom na tom, kolik si česká armáda a jiní zákazníci nechají opravit vrtulníků. Tím vaším nejdůležitějším úspěchem dokázal starosta akorát to, že motorové zkoušky probíhají v areálu LOM u ul. Toužimská = blízko obytné zástavby, a nikoliv na letišti = v dosahu menšího počtu domů. A jste si jistý, že podnik pracující na jednu směnu 7:00 - 15:00 provádí motorové zkoušky v noci? Pokud ano, tak je to jenom důsledek toho, že starosta blokuje přestěhování hangárů na letiště a přetah vrtulníků po nové propojce Toužimská-Mladoboleslavská může probíhat jen v noci. To jsou ty úspěchy vašeho milovaného starosty!

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 05/18/12 16:02 ]

Vážený Bille, to, kolik bude mít LOM práce a kolik zde bude hluku z motorových zkoušek a zkušebních letů překvapivě nezávisí na tom, jestli bude postavena nová hala, nebo ne. To záleží jenom na tom, kolik si česká armáda a jiní zákazníci nechají opravit vrtulníků. Tím vaším nejdůležitějším úspěchem dokázal starosta akorát to, že motorové zkoušky probíhají v areálu LOM u ul. Toužimská = blízko obytné zástavby, a nikoliv na letišti = v dosahu menšího počtu domů. A jste si jistý, že podnik pracující na jednu směnu 7:00 - 15:00 provádí motorové zkoušky v noci? Pokud ano, tak je to jenom důsledek toho, že starosta blokuje přestěhování hangárů na letiště a přetah vrtulníků po nové propojce Toužimská-Mladoboleslavská může probíhat jen v noci. To jsou ty úspěchy vašeho milovaného starosty!

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 05/18/12 16:03 ]

Jaj, sorry za doublepost. (Máte v systému chybu, po stisknutí F5 se příspěvek nečekaně vloží znova.)
S těmi motorovými zkouškami je to vlastně blbost, není důvod je provádět na letišti (čili to bude asi armáda a ne LOM) a není důvod je provádět v noci.

odpověď


[ zaslal Občan Kbel, 05/18/12 16:16 ]

Půjčuji si logiku od Bila:

„A návod jak postupovat pokud někteří puberťáci nedodržují předepsané chování je zde:
http://www.mppraha.cz/informace/dulezita-telefonni-cisla.htm“

Takže si položme otázku, proč vůbec cokoli řešit s MČ, že?

Jen se možná pozastavit nad nákladným kbelským kamerovým systémem.

odpověď


[ zaslal pd158, 05/18/12 16:28 ]

Dobrý den,

nebudu komentovat aktivity starosty, ale nepřestává mne udivovat, jak si lidé pořídí baráky u prakticky dvou nejstarších letišť v republice a pak jim vadí že tu lítaj letadla a vrtulníky. (neplatí pro těch 10 rodin vlastnící domy co tu byli už před letištěm). Nevím zda trvají snahy zahlušit hlavní Kbelské letiště, tak díky aspoň tomu, že se dohodlo nějaké rozumné fungování toho Letňanského. Nejsem ani pilot ani nemám nějaké osobní zájmy na tom aby tu letiště bylo, ale beru to jako součást Kbel a ta malá letadélka přes léto a jeden airbus za 14 dní mi fakt nevadí.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.