Zde můžete vkládat své dotazy související s činností Městské části Praha 19 a Úřadu Městské části Praha 19.

Vaše dotazy budou zveřejněny po zodpovězení příslušným zaměstnancem Úřadu MČ Praha 19 nebo voleným zástupcem samosprávy.
Upozorňujeme, že zodpovězeny budou pouze jasně formulované a konkrétní dotazy vztahující se k jednotlivým tématům - toto není diskusní server.

Pokud je Váš dotaz obsáhlejší, komplikovanější nebo zahrnuje širší problematiku, doporučujeme Vám obrátit se na konkrétní zaměstnance úřadu.

Abychom mohli řádně vyřídit Váš podnět, zanechávejte na sebe prosím zpětnou vazbu.


                               

 Čas a datum :        20. srpen - 2012- 08:23
 Jméno :               Zuzana
Dd,
takze, ak sa nemylim, tak po zmene DIP MHD, bude moznost sa dostat do Kbel cez vikend z Letnan iba busom 302, ktory jazdi raz za hodinu. Cez pracovny tyzden po osmej iba busom 302, ktory jazdy raz za pol hodinu. O Palmovke ani nehovorim. Tomu hovorimu zlepsenie dostupnosti do miesta bydliska.

Zdroj: http://jrportal.dpp.cz/jrportal/LineList.aspx?t=3&mi=5&n=2&lc=185&d=2012-09-01


KOMENTÁŘ


[ zaslal Zuzana, 08/20/12 08:25 ]

Pardon, preklep - jazdi.

odpověď


[ zaslal Filip.II., 08/20/12 08:53 ]

Tak Vase schopnost cist jizdni rad je zrejme nejak limitovana... Primo ten Vas odkaz ukazuje uplne neco jineho, nez tvrdite, rozhodne z jizdniho radu neplyne, ze by 185 nejezdila o vikendu z letnan do kbel a nebo ze by vecer po osme prestala jezdit. Označení nízkopodlažní vozidlo si zřejmě vysvětlujete jako spoj, který nejede a do kterého nesmíte nastoupit. Tak to ale není a je zbytečné tu šířit nepravdu a paniku jen díky neznalosti či neschopnosti či čemukoliv jinému...

odpověď


[ zaslal Zuzana, 08/20/12 09:43 ]

Vikend som skutocne prehliadala (jazdi to identicky ako cez pracovny den), ale po osmej 185 skutocne jazdit nebude. Posledny cas je tam 19.44.

odpověď


[ zaslal David, 08/20/12 09:51 ]

185-ka bude z PALMOVKY jezdit jen ve spicku. To ale neznamena, ze NEBUDE jezdit. Jezdit bude, z Letnan jak vecer, tak o vikendu. Staci se nejdrive zamyslet a az pak plasit...

odpověď


[ zaslal Zuzana, 08/20/12 10:27 ]

Sorry, príliš veľké teplo :-) Myslela som Palmovku, odkiaľ jazdím.

odpověď


[ zaslal Pavel, 08/20/12 11:03 ]

Coz ale neznamena, ze neni mozne dojet z Palmovky do Kbel, jen to proste nepujde v uvedene casy 185kou a bez prestupu.

odpověď


[ zaslal Michal, 08/20/12 12:56 ]

Lidi proberte se, prece se neda cekat ze budete vsude jezdit bez prestupu. Prestoupit na jiny autobus/metro prece neni tak slozite. Kdo jezdi 185 vecer z Palmovky tak vi ze jezdi poloprazdna, kdyz uz je takovy problem dojet metrem do Letnan tak z palmovky jede/jezdil bus 140 docela casto az do Letnan tak kde je problem? Zruseni 185 na Palmovku mimo spicku je myslim rozumne rozhodnuti.

odpověď


[ zaslal Filip, 08/20/12 13:00 ]

Přesně tak - spojení Palmovka - Kbely zruseno nebylo, jen proste je treba vyvolavat paniku. Nastesti ale v nejakem vychodnim nareci, takze tomu stejne vetsina ani neporozumi a to je jen dobre.

odpověď


[ zaslal Zuzana, 08/20/12 13:14 ]

Filipe, bez urazok, prosim. Za svoju chybu som sa v komentaroch ospravedlnila. Platim v tomto state dane, ako ktokolvek z Vas.

odpověď


[ zaslal Honza, 08/20/12 13:51 ]

A já bych zas chtěl vědět, proč se ruší 202 do Čakovic.

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 08/20/12 13:52 ]

ad Michal, ne, není to rozumné rozhodnutí, jak potom má být veřejná doprava atraktivní proti jízdě autem? Miškovice a Vinoř dostanou midibus na vlak, aby měly rychlejší spojení do centra, Satalice dostanou rychlejší autobus na metro do Hloubětína, z Letňan pořád všechny autobusy pojedou dál do Vysočan a na Palmovku. Všichni okolo si polepší nebo zůstanou na stejném, jen pro Kbely se cestování znesnadní a prodlouží o několik minut. Tomu říkám pokrok! Jak se teď třeba mám dostat na Žižkov, kam jezdím z Palmovky tramvají?

odpověď


[ zaslal Filip, 08/21/12 09:27 ]

Tak nevím, v čem se to přesně zhorší? To, že nebude mimo špičku přímé spojení na Palmovku přeci není nic zásadního. Navíc např. nové spojení na Rajskou zahradu bude skoro o polovinu rychlejší, tkaže mimo špičku stáel bude existovat velmi rychlé spojení z trasy B. Na trasu C bude více spojů než dosud. Na žižkov se dostanete min. stejně dobře jako dosud, stačí si to vyhledat...

odpověď


[ zaslal Alice, 08/21/12 09:29 ]

A to ze se rusi 202 je uvedeno kde? Naopak 202 ted ma lepsi trasu a spojeni do Cakovic dle meho nijak neutrpi.

odpověď


[ zaslal Michal, 08/21/12 11:14 ]

No to je teda opravdu strasne ze se Lukasi F. prodlouzi doprava o nekolik minut a bude si muset jednou navic prestoupit. MHD holt neni taxik aby jel pro kazdeho kam chce. Jestli je pro vas atraktivnejsi auto jedte autem, pochybuju ze v pripade Zizkova to tak bude. Verim ze vetsina rozumnych lidi chape ze neni mozne provozovat prazdne autobusy a zvladne prestoupit na jiny bus/metro pokud je potreba.

odpověď


[ zaslal Filip, 08/21/12 12:08 ]

Tak přestup na 140ku v Letnanech dle jizdního řádu znamená 2 minuty navíc oproti stávajícímu stavu. Tj. opravdu se to zhorčí mimo špičku o několik, přesně 2, minuty!!!

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 08/22/12 15:22 ]

Nemáte pravdu, Filipe. Samotná změna trasy přes Letňany namísto Klíčova stojí 3 minuty jízdy, plus ten přestup mimo špičku, plus delší intervaly ve špičce. Reálně se cesta na Palmovku tak může prodloužit třeba na 25 minut z původních 17 (mimo špičku do centra). 202 bude asi srovnatelně rychlá s novou 185, ale jezdí málo často. Ad Žižkov: Bakovská - Husinecká s přestupy na Palmovce a Nákladovém nádraží teď trvá podle IDOSu 34 minut (a reálně se to tak nějak opravdu dá stihnout). Tvrdíte, že se tam nově dostanu minimálně stejně dobře, tak mi prosím ukažte, kudy a jak. Když to bude ve špičce, tak minimálně o ty 3 minuty to bude delší. Sice jsou to blbý 3 minuty, ale je to zbytečný a autobus mohl jezdit pořád přes Klíčov.

Michale, 185 na Palmovku nebývala nikdy prázdná. Jestli chcete vidět prázdný autobus, zajděte si v září na Bakovskou a sledujte, jak budou praskat ve švech 201 (která bude jezdit dokonce častěji než 185 a všechno se to bude při obratech mrcasit na Bakovské!) a 202.

odpověď


[ zaslal Zuzana, 08/22/12 21:22 ]

Nejedna sa o predlzenie o 3 minuty, ale vyrazne viac. Prakticka ukazka nizsie. Zaroven - matky s kociarikmi, starsi ludia, malo pohyblivy clovek, invalida, matky s malymi detmi - kazdy prestup navyse = komplikacia. Chapem, ze Vas Michale, sa zmeny nijak nedotykaju, ale rozhodne su zmeny tykajuce sa Kbel, zmenami k horsiemu.

Ukazka:
Cesta DNES: 9:12 až 9:28, 0 přestupů, 16 min, bus 185

Cesta od 1.9.:
9:07 až 9:31, 1 přestup, 24 min
ze stanice Kbely (x), 9:07Bus 269do stanice Letňany , 9:14. .
ze stanice Letňany , 9:20Bus 140 do stanice Palmovka , 9:31

9:19 až 9:46, 1 přestup, 27 min
ze stanice Kbely (B,1), 9:19RegBus 375 do stanice Vysočanská , 9:34. .
Přesun pěšky asi 2 minuty . .
ze stanice Vysočanská , 9:43Metro Bédo stanice Palmovka, 9:46

9:36 až 10:06, 1 přestup, 30 min
ze stanice Kbely (x), 9:36Bus 202 do stanice Rajská zahrada , 9:47. .
Přesun pěšky asi 2 minuty . .
ze stanice Rajská zahrada , 9:57Metro Bédo stanice Palmovka, 10:06

atd.
Ked sa to spriemeruje, tak je to denne cca 20 min cestovania navyse (Kbely-Palm-spat), mesacne je to cca 6,5 hodiny casu.

Vacsina ludi uspory a efektivitu skutocne chape, ale nie v pripade DPP, kde sa aktualne rozkryvaju kauzy tykajuce sa nevyhodnych kontraktov (miliardove naklady navyse), predrazene projekty Opencard, SMS ticket, apod.

odpověď


[ zaslal Michal, 08/23/12 10:39 ]

Porad nejak nechapu na co si stezujete? Kolik jinych ctvrti na kraji Prahy to ma na metro 5 minut? Je samozrejme jasne ze kazda zmena dopravy nekomu pomuze a nekomu ne, jde prece o to aby se vsichni dostali kam potrebuji rozumnym zpusobem a aby i jednostlive spoje byly vytizene. Co je na tom tezkeho pochopit? Lukas F. pojede o 3 min dele, Zuzana o 10 atd. ale usetri se treba jeden autobus coz muze byt nekolik milionu (argument z TV Nova o miliardovych nakladech navic prosim tady vynechme, asi neni vse v poradku, ale ve ktere firme je, souvislost s nevyuzitymi spoji je nulova).
Asi bude nejlepsi komentovat dopad zmen nekolika mesicich provozu, protoze ted je to jen teoretizovani o nicem. Pokud jste odbornici na dopravu jdete pracovat do Ropidu nebo DPP, treba to vymyslite lepe.

odpověď


[ zaslal Jana, 08/23/12 12:23 ]

Michale, předpokládám, že máte doma tři pekáče, parkujete v obytné zóně, autobusem ani jinou mhd jste nikdy nejel a pracujete v ROPIDU, jinak nebudete remcat proti obyč lidem, kteří jsou na mhd závislí. Argumentaci o jiných čtvrtích bych nechala na koledu, Čakovce např.nejsou na okraji? Spojení je tam taky tak mizerný jako ve Kbelích? Asi ne co :-D Tak uvidíme v září nooo -)

odpověď


[ zaslal Milan, 08/23/12 13:18 ]

Paní Jana zapomíná na to, že Čakovice a Letňany mají dohromady 30 000 obyvatel, Globus a Tesco.

odpověď


[ zaslal Jana, 08/23/12 14:20 ]

Paní Jana na to nezapomíná. Tak menší čtvrť, menší bus? Neřešil se tu s příchodem metra minibus pendl náhodou? Jo a máme Billu :-)

odpověď


[ zaslal Lucie, 08/23/12 14:45 ]

Dobrý den, ráda bych věděla, proč se zrušila trasa 202ky do Čakovic? To je nějaký vtip, že do Čakovic se budeme dostávat přes Letňany a ještě jen ke Globusu? Hlavně že si v DP přehazují miliony :-( !!!!

odpověď


[ zaslal Zuzana, 08/24/12 07:57 ]

Argument o miliardovych nakladoch nemam z Novy, telku nesledujem, ale z Hospodarskych novin, coz su informacie spravidla overene. Navyse - ten jeden autobus sa preda a jeho soferi sa prepustia? Alebo kde sa usetri? Neusetri sa vobec nikde, nic, iba cestujuci budu musiet investovat viac svojho casu do cestovania. Tzn., ze vzniknu naklady na strane cestujucich. A aby bolo jasne, ze sa bude jednat o zhorsenie, nie je potreba cakat na spustenie tejto akcie, staci mat realnu predstavu o prestupoch, coz ako bezny cestujuci samozrejme mam.

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 08/24/12 12:01 ]

=>Michal: tak třeba Zbraslav, skoro okraj Prahy, a autobus jim jede na Smíchov asi 13 minut. Ale o to nejde. Jde o to, že zatímco Satalice nebo Miškovice dostanou rychlejší spojení do centra, pro Kbely se situace zhorší. A žádný autobus se při tom neušetří! O co je seškrtaná 185, to spolykají 201, 202 a ty nové midibusy k vlaku - tedy linky, které nejsou zdaleka tak důležité jako 185.

odpověď


[ zaslal Michal, 08/28/12 14:33 ]

Koukam ze je to tady marny, pritom by se stacilo zamyslet a nepsat demagogie ze? Ano, setri se treba tak ze se autobus proda a ridici propusti, provozni naklady se zmensi atd. Mozna to nechapete ale je to tak a nekdy je to proste nutne. Prazska doprava je proste komplikovana a obcas se musi optimalizovat. Jak jsem psal, nekdo par minut usetri nekdo naopak prodela. Dulezite je aby celek nejak rozumne fungoval. Ale to je potreba mit trosku vetsi rozhled nez k sousedni ulici nebo hranici Kbel a nedelat ze sebe experta na dopravu.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.