Zde můžete vkládat své dotazy související s činností Městské části Praha 19 a Úřadu Městské části Praha 19.

Vaše dotazy budou zveřejněny po zodpovězení příslušným zaměstnancem Úřadu MČ Praha 19 nebo voleným zástupcem samosprávy.
Upozorňujeme, že zodpovězeny budou pouze jasně formulované a konkrétní dotazy vztahující se k jednotlivým tématům - toto není diskusní server.

Pokud je Váš dotaz obsáhlejší, komplikovanější nebo zahrnuje širší problematiku, doporučujeme Vám obrátit se na konkrétní zaměstnance úřadu.

Abychom mohli řádně vyřídit Váš podnět, zanechávejte na sebe prosím zpětnou vazbu.


                               

 Čas a datum :        12. září - 2012- 06:46
 Jméno :               Ondřej Ondřej
Dobrý den obracím se na odbor dopravy ohledně situace parkování v ul Pod Nouzovem a dalších. Já samozřejmě nesouhlasím s panem Igorem, který měl to štěstí a má své parkovací místo je tu totiž další stovka řidičů, kteří nemají kde parkovat a co mají dělat? Je jejich chyba, že se sem přestěhovali? To, že MP každý druhý den vyrazí a umisťuje výzvy za stěrače je také pěkná blbost a hlavně drahá blbost! Podle mě by bylo jednoduší omezit obytnou zónu na 8:00-20:00 a bylo by po problémech. Jasně, že teď začnou vypisovat ,maminy", ale děti po osmé večer už stejně nejsou venku a hlavně by jste milý kbeláci měli být k sobě ohleduplní. Ten kdo tu tuto výstavbu povolil měl řešit i parkovací místa což by mělo být zcela logické a nebyli by tu takové problémy.


KOMENTÁŘ


[ zaslal tomik, 09/12/12 07:28 ]

Ondro, a co takhle si koupit parkovací stání pod domem? a máš po problému......

odpověď


[ zaslal Petr, 09/12/12 08:17 ]

Pokud je komunikace konstruovana jako shared space(zjednodusene bez chodniku) a pozemky okolo nejsou mesta je vas napad nerealizovatelny. Existují na to normy a TP a nelze podle hodin prestavovat komunikaci z normalni na obytnou zonu. Jinak i pouha znalost toho co vas ucili v autoskole by vam stacila k zhodnoceni ze i kdyby to nebyla obytna zona, dostaval byste pokuty za parkovani dale, protoze "Při stání musí zůstat volný alespoň jeden jízdní pruh široký nejméně 3 m pro každý směr jízdy" coz zjevne v ulici Pod Nouzovem neni naplneno...

odpověď


[ zaslal Dan, 09/12/12 08:52 ]

Tomik:V obytné zóně je zákaz parkování, tudíž tam parkovací místo koupit nelze. ( Naštěstí fakt koupit nelze, ale stejně tam plno šílenců parkuje a to například dokonce u vjezdu do garáží. Až to bude klouzat, třeba je tam někdo sejme, se pak budou děsně divit)
Ondro: parkovací místa se řešili a slušný lidi si je koupili. Návštěvy řešíme podobně jako Vy, zaparkujeme tam, kde se smí, třeba o kousek dál. Ale to je úplně stejné jako v jiných MČ, tak tu aroganci některých řidičů nechápu. Už by to KONEČNĚ chtělo hodně tučný pokuty nebo odtah nebo botičky nebo nevím :-)

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 09/12/12 14:26 ]

Nouzove,Nouzove,ale i nouzove nouzove,už jsem si myslel ( a i ostatní ,všichni ti zlí),že jste již vymřeli,ale ne ,opět parkování,prudění,stížnosti a křik.Děkuju za ozvání se,vidím,že žijete a asi dobře,když máte čas a náladu na voloviny.

PS. Dnes prší,za to taky někdo může ne? Jistě je to taky nepříjemné.Asi někdo špatně zaparkoval a ono nám prší.

odpověď


[ zaslal Eva, 09/12/12 16:23 ]

tomáši marný, myslela jsem, že tu pauzu v blbých řečech jste využil ke studiu pravidel diakritiky, ale evidentně jste nevzdělávatelný.

odpověď


[ zaslal jenik, 09/12/12 18:58 ]

Dan-Petr : Ondra psal parkovací místo pod domem a ne na ulici.
tomáš marný : Nepleťte si lokality ve Kbelích !!!!

odpověď


[ zaslal Petr, 09/12/12 19:08 ]

Jeniku, ja odpovidal na puvodni otazku proc nelze obytnou zonu v urcite hodiny menit na normalni komunikaci, a to myslim velmi vecne a k tematu. Pokud si znovu prectete prvni prispevek tak tam o miste pod domem nic neni.
Jinak souhlasim s tim, ze MP je v teto MC velmi laxni a rozhodne nevyuziva sve moci k uvedeni veci do pokojneho stavu. Staci se podivat na mapu odtahu po Praze, ktera byla zverejnena cca pred tydnem, z teto MC nebylo odtazeno ani jedno vozidlo. To je sice velmi prijemna zprava pro vsechny ty pachatele prestupku, pro slusne obcany uz mene...

odpověď


[ zaslal jenik, 09/12/12 19:08 ]

Dan-Petr : Ondra psal parkovací místo pod domem a ne na ulici.
tomáš marný : Nepleťte si lokality ve Kbelích !!!!

odpověď


[ zaslal Dan, 09/12/12 19:41 ]

Petře, naprostý souhlas.
Ten čas 20:00-8:00...asi blbost, jednak děti chodí do školy a školky cca od 6:30 a časy by stejně nikdo nedodržoval, však je to vidět ted-nějaký zákaz parkování tady nikoho netankuje. Teda slušný lidi dodržují, hulváti se nacpou jako vždy všude.
Tomáš Marný: na voloviny máte čas akorát tak Vy, těším se na nějaký Váš konečně zajímavý příspěvek. Jednou jsme všichni KBELÁCI a pokud nemáte nic k příspěvkům...je to marný :d))))

odpověď


[ zaslal tomáš marný, 09/12/12 22:15 ]

Milá Evo,nejsem nevzdělaný,ale jsem cizinec,proto mám možná nedostatky ve vaší diaktrice.Omlouvám se,ale není to důvod mne zesměšnovat.Já se vám taky nesměju a třeba jste taky jiná,než ostatní.
Milí Jeníku,lokality si nepletu,já jsem to Nouzov a nouzov napsal úmyslně.Nebylo pochopeno,škoda.
Milí Dane,sám píšete,že nějaký zákaz nikoho netankuje,tak ani váš příspěvek není moc zajímavý, v podstatě se opakujete,ano ,je to marný.Zase křik z pod Nouzova (ale z ulice Pod Nouzovem,tadu pozor,Eva bdí nad mím pravopisem !).Křičí tady někdo jiný,někdo,kdo bydlí jinde? Ne.Jen Nouzov (nouzov).Je to marný.Škoda.

odpověď


[ zaslal Petr, 09/13/12 07:32 ]

Pane Marný, je logické že si stěžují ti, co mají problém. Kbely procházím často a skutečně ulic, kde by na 200m scházelo 20-40 parkovacích míst věru moc není, mimo diskutované oblasti asi už jen u Billy, ale i tam je většinou už za rohem "volno". Je to prostě dáno hustotou osídlení, která je tak velká jen na dvou místech Kbel a poddimenzováním počtu stání pro dopravu v klidu. Třeba pokud sledujete územní řízení na novou bytovou výstavbu cca 450 jednotek ve Kbelích, tak je tam již od začátku MČ připomínkován počet parkovacích míst jako nedostatečný po minulých zkušenostech. Ale to zpětně této lokalitě už nepomůže a nikdo to nechce řešit, včetně MP k tomu způsobilé.

odpověď


[ zaslal Alice, 09/13/12 08:46 ]

Tomas Marny: Hodne se nudite? Zkuste nejakou brigadicku. Nebo si vsimnete, ze i kolem Billy i ostatních ulic-napr.kvuli udrzbe ulic, plevelu, sekani, vuli skolce, prechodum, atd. se taktez podle vasich slov rve. Podle mne se Pod Nouzovem a kolem Herlikovicke slusne pozada a nikdo nerve. Prestante si brat do ust na co nemate. Pro vasi informaci: bydlim ve Svijanske a nejsem novousedlik ani pristehovalec a pisu Vam bez diakritiky, abyste mi dobre porozumel kdyz jste tu ten cizinec. Mejte hezky den a nez sem zase napisete nejakou hovadinu, snad si radsi napocitejte do deseti nebo si dejte panaka. Tak na Vase!

odpověď


[ zaslal jeník, 09/13/12 19:10 ]

Tomas marny,nikdo z Nouzova tady nekřičí a nikdy nekřičel.tady se řeší parkování úplně jinde.Vy asi nechápete škoda.

odpověď


[ zaslal tomik, 09/14/12 07:20 ]

Danovi : mám dojem, že neumíš číst : - ))....mluvím o parkovacích stáních, která jsou v G A R Á Ž Í CH pod každým domem. Jenže- bydlící v Nouzově, teda jenom ti, co tady si stěžujou, ti prostě nechtějí si tu garáž koupit, a pruděj a pruděj, a stěžujou si, místo toho, aby prostě šáhli do kapsy a měli po problému. Ono je lepší si stěžovat a prudit, co?

odpověď


[ zaslal Dan, 09/14/12 08:12 ]

Tomik: tak sorry. Mimochodem, garáž.stání pod domem mám koupené, mám JEN JEDNO auto a ne tři jak to zde bývá zvykem

odpověď


[ zaslal Dopravak, 09/14/12 15:50 ]

Chci se jen zeptat kdyz uz je zase toto tema a to na: Proc nikde jinde ve Kbelich se obytne zony neresej viz Bakovska a taky proc se straznikum nenakoupej "boticky" a uz by skoncily debaty typu osoba blizka, bylo by to reseni hlavne kdyz by nespravne parkujici musel cekat nez prijedou straznici a odemknou mu"boticku" takhle je zvyklej pokutu vyhodit... A najednou by nikdo mimo parkovaci mista nestal...

odpověď


[ zaslal Jitka, 09/14/12 19:25 ]

Dopraváku dopraváku, pročpak se asi v Bakovské parkování neřeší, hádejte, můžete 3x :-D

odpověď


[ zaslal Petr, 09/16/12 09:00 ]

Bakovská se neřeší pravděpodobně z několik důvodů (v obytné zóně) je celých OSM rodinných domů,takže při tomto počtua délce a velikosti komunikace je dohoda mezi sousedy možná(když navíc má každý dostatek parkovacího místa pro sebe i návštěvy na vlastním pozemku). A za druhé tam bydlí jeden nejmenovaný starosta.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.