Zde můžete vkládat své dotazy související s činností Městské části Praha 19 a Úřadu Městské části Praha 19.

Vaše dotazy budou zveřejněny po zodpovězení příslušným zaměstnancem Úřadu MČ Praha 19 nebo voleným zástupcem samosprávy.
Upozorňujeme, že zodpovězeny budou pouze jasně formulované a konkrétní dotazy vztahující se k jednotlivým tématům - toto není diskusní server.

Pokud je Váš dotaz obsáhlejší, komplikovanější nebo zahrnuje širší problematiku, doporučujeme Vám obrátit se na konkrétní zaměstnance úřadu.

Abychom mohli řádně vyřídit Váš podnět, zanechávejte na sebe prosím zpětnou vazbu.


                               

 Čas a datum :        3. březen - 2013- 16:35
 Jméno :               Petr ze Kbel
Dobrý den, může mi někdo odpovědný za dopravu na MÚ odpovědět na otázku proč zkrácené autobusy linky 185 (do stanice Bakovská), nestaví ve stanici Letetcké opravny, kde stejně odpočívají a otáčí se zpět do Bakovské? Trošku mi to přijde nelogické, když tuto trasu stejně absolvují a nemohou nabrat nebo vysadit lidi z okolí Leteckých opraven. Tímto snad DP neušetří, když autobus tam stejně zajíždí. Byl by problém zřídit stanici na znamení nebo podobný režim?
Děkuji za odpověď


KOMENTÁŘ


[ zaslal Vladimír Bílek, ved. ood.dopravy OŽPD ÚMČ Praha 19, 03/04/13 09:43 ]

Vážený pane Petře,
zjistili jsme, že vybrané vložené spoje linky 185 při období s delším intervalem nejezdí polookružně (bez konečné ve Kbelích), jak bylo řečeno, ale potřebují být někde odstaveny. Celkově je vložených spojů 48/46 ve všední den a 7 o víkendu. Z toho 7 víkendových spojů zřejmě čeká půl hodiny v obratišti Letecké opravny. Tyto spoje jsou ve Kbelích navíc a ve vybraném oddobí zkracují interval ze 30 na 20 minut. Doufám, že i těchto sedm spojů bude časem prodlouženo do obratiště Vinořský hřbitov.

odpověď


[ zaslal Petr ze Kbel, 03/04/13 10:18 ]

V tom případě nechápu proč nestaví ve stanici Letecké opravny, když tam stejně jezdí? Nestálo by za podání námitky na ROPID do doby než bude jezdit do Vinoře. Nemyslíte, že by to pomohlo okolí Leteckých opraven, když už jste tuto změnu připustili.

odpověď


[ zaslal Vladimír Bílek, ved. odd.dopravy OŽPD ÚMČ Praha 19, 03/04/13 10:24 ]

Vážený pane Petře,
předáme Vaši stížnost ROPIDu. Děkujeme za Váš zájem.

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 03/04/13 20:09 ]

Dobrý den pane Bílku,
již jsem ve vedlejší diskuzi vyjadřoval své znepokojení nad aktuálními změnami. Kromě zhoršení obsluhy zastávky Letecké opravny mě ale zaráží jiná věc. Pan Čermák mi před zavedením změn v září 2012 říkal, že snaha je nalákat do MHD nové cestující tím, že autobusy budou jezdit často a spolehlivě. Doposud byl stav takový, že 185 jezdila ze Kbel na minutu přesně, takt ve špičce kazila jenom 302, která má běžně 3-4 min. zpoždění. Co si budeme povídat, prodloužení trasy 185 ji na spolehlivosti při cestě do centra nepřidá a polookružní provoz, kdy z Bakovské bude odjíždět se sekerou, co posbírá cestou z Palmovky (hlavně v odpolední špičce - nebo už ty semafory na Proseku nejsou nastaveny tak dementně, že se tam všechno z Libně na několik minut zašprajcuje?), také ne. Je ta aktuální změna dělaná podle nějakého dlouhodobějšího konceptu, nebo je to jenom chaos a pokus-omyl?
To, že některé spoje fyzicky jezdí na LO, ale nestaví tam... to mě upřímně ani nepřekvapuje, to je další ROPIDí perla jako Strahov.

odpověď


[ zaslal Petr N., 03/04/13 22:22 ]

Taky ty změny nějak nechápu, a o posílení nemůže snad být ani řeč, když ve špičce ráno jezila 185 každých 5 min (co si Pamatuji tak ze zastávky Kbely v 9,14,19,24,29,34,39,45,....) a 302 to bylo proložené po 1/4 hodině, a teď jede 185 po 6 minutách a 302 2 x za hodinu :-) Navíc občas jim ve 302 blbne ta čtečka karet (chyba při čtení karty atd.) a ten řidič vás prostě neveme, takže z Letňan se holt počkalo na 185 nebo na něco jiného do Kbel, ale z Palmovky jet 302 když vás neveme, tak to je problém. Mě těma změnama spíš odpuzují, zejména když jsou každého 1/4 roku a stále žádný systém :-(

odpověď


[ zaslal Dana, 03/06/13 10:30 ]

naprosto souhlasím s Petrem, taky nechápu systém. Naprosto mě nezajímá okružně vyhlídková jízda 185 do Vinoře, vadí mi omezené spojení 185 pouze do Letňan a ne na metro B Palmovka (o posílení 302 nemůže být řeč, když jezdí 2x do hodiny) a hlavně nedostupnost na metro B o víkendu, kdy tam nejezdí jak 185, tak 302. Případné rady, že se na metro B dostanu 202 na Rajskou zahradu si nechte od cesty, byla by to opět okružní jízda do centra. Nicméně to je tak vše, co můžu konstatovat, neb korespondence s ROPIDEM je z jejich strany jednostránkový dopis bla...blabla...bla o ničem a předpokládám, že stejnou odezvu s ROPIDEM má i ÚMČ P-19.


odpověď


[ zaslal Matěj, 03/06/13 22:11 ]

Dano, podivejte se kolik lidí tou 302 v dopoledním sedle ze Kbel na Palmovku jezdí a kolik lidí vůbec celou 185 v dopoledním sedle jezdí... jsou to jednociferná čísla. Víkend by byl velmi podobný. Ve 140 je místa habaděj a mimo špičku přestoupit na Letňanech není problém. A za další - jet 202 na Rajskou zahradu a pak metrem B do centra se ale jenom zdá jako okružní jízda. Ve skutečnosti je jízdní doba srovnatelná. Autobusem 202 na Rajskou je to 14 minut, dále metrem na Můstek 18 minut (tj. dohromady 32 minut přestup). Autobusem 185 nebo 302 na Palmovku je to 20 minut a dále metrem na Můstek 8 minut (tj. dohromady 28 minut přestup). Jako jestli jedu 28 nebo 32 minut do města... na tom vám opravdu záleží ? :) Je nutný si uvědomit že dnešní 202 při cestě na čerňák nedělá zajížďky v Satalicích a na Lehovci jako je dělávala 186 před loňskými zářijovými změnami.

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 03/06/13 22:44 ]

Lidí, co musí do práce o víkendu, je mi líto, ale 202 na RZ (plus všechno, co jezdí na Letňany) mi přijde jako uspokojivé řešení vzhledem k počtu cestujících.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.