Zde můžete vkládat své dotazy související s činností Městské části Praha 19 a Úřadu Městské části Praha 19.

Vaše dotazy budou zveřejněny po zodpovězení příslušným zaměstnancem Úřadu MČ Praha 19 nebo voleným zástupcem samosprávy.
Upozorňujeme, že zodpovězeny budou pouze jasně formulované a konkrétní dotazy vztahující se k jednotlivým tématům - toto není diskusní server.

Pokud je Váš dotaz obsáhlejší, komplikovanější nebo zahrnuje širší problematiku, doporučujeme Vám obrátit se na konkrétní zaměstnance úřadu.

Abychom mohli řádně vyřídit Váš podnět, zanechávejte na sebe prosím zpětnou vazbu.


                               

 Čas a datum :        2. září - 2013- 11:00
 Jméno :               pepa
Dobry den,
slysel jsem, ze by mohla zacit jezdit nova vlakova linka mezi Cakovicema a Masarykovo nadrazim. Bohuzel, na to zatim Praha nedala penize.

Zajimalo by me, jestli nase radnice dela neco proto, aby tato linka byla v provozu?

Diky za odpoved.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Matěj, 09/02/13 23:08 ]

dělat může co bude chtít, když na to magistrát nedá peníze tak to jezdit nebude, kbely to budou těžko platit ze svého ;)

odpověď


[ zaslal Lukáš F., 09/03/13 10:56 ]

S31/S34 je ekonomický nesmysl, což bylo vidět při povodních. Bez překopání jízdního řádu stávajících vlaků jsou na to totiž potřeba dva motoráky, které udělají kolečko za 2 hodiny, z toho jedou asi 45 minut a zbytek času prostojí na nádraží. Výhodnější by bylo, kdyby na trase třeba jen ve špičkách kmital jeden motorák tam a zpátky a na každé straně měl nějakých 5-6 minut na obrat. Ale to by se musely jedním směrem prohodit osobáky s rychlíky (velmi zjednodušeně řečeno), aby to vycházelo do půlhodinového taktu.

Za větší nesmysl považuju to, že z nějakého důvodu je midilinka vázaná na S31/S34. Z těch Miškovic to přece může jezdit i na stávající vlaky po hodině, ne? Aspoň by hned bylo vidět, jak to lidem vyhovuje.

odpověď


[ zaslal Vladimír Bílek, ved. odd. dopravy OŽPD ÚMČ Praha19, 09/03/13 15:04 ]

Dobrý den,
městská část Praha 19 je jedním z hlavních iniciátorů rozvoje městské železniční linky S34. Zatím podařilo vměstnat do jízdního řádu plán vložených spojů s ohledem na kapacitu železniční trati zejména mezi Černým Mostem a centrem Prahy. Bohužel jednání jsou složitá kvůli všeobecnému nedostatku finančních prostředků na dopravu v Praze. To se dále zhorší navýšením provozních výdajů na prodloužení trasy metra A do Motola a otevření tunelu Blanka o několik stovek milionů korun. Jednání stále pokračují.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.